רהיטים למשרד צגה
יצירת קשר
צגה רהיטי משרד

מאמרים

ריהוט משרדי משומש או חדש - מה עדיף ומה צריך לבדוק לפני שמחליטים?

ריהוט משרדי משומש או חדש - מה עדיף ומה צריך לבדוק לפני שמחליטים?

קנייה של ריהוט משרדי יכולה להיות עניין די יקר שמגיע לאלפי ואף לעשרות אלפי שקלים.

לכן בעלי משרדים רבים שואפים לצמצם הוצאות ולנסות לקנות ריהוט משומש שיביא לחיסכון בקנייה

. במאמר הבא נעסוק בשאלת "ריהוט משרדי משומש אל מול חדש"

ונבין מה כדאי ומה צריך לבדוק בטרם ההחלטה.

לא קונים בלי שבודקים

הכלל הזה נוגע הן עבור ריהוט משרדי יד 2 והן עבור ריהוט משרדי חדש מהניילונים.

קניית ריהוט היא עניין יקר

ולכן כדאי להשקיע עוד קצת זמן בחשיבה ובבדיקה לפני שמוציאים את האשראי

ובסוף נשארים עם בחירה שעלולה לאכזב.

לכן החוק הראשון של קניית ריהוט משרדי הוא: אסור לקנות בלי לבדוק.
מה פירוש לבדוק? חשוב לבדוק כיצד הרהיט נראה במציאות ולא רק בתמונה,

האם יש לו שריטות או פגמים חבויים למשל.

בנוסף כדאי לבדוק האם הוא בכלל נח או פרקטי לשימוש

והאם המידות שלו תואמות את חלל המשרד, ובאופן ספציפי יותר המקום שהוקצה לו.

מתי עדיף לקנות ריהוט משרדי משומש?

באופן כללי, כדאי לקנות ריהוט משרדי חדש מכמה סיבות עיקריות.

המרכזית שבהן אולי היא האחריות המוענקת למוצר.

קניית כיסאות משרדיים, שולחנות משרדיים או רהיטים אחרים בשוק היד השנייה לא מגיעה עם אחריות למוצר.

כלומר, ברגע שהושלמה העסקה, המוכר כבר לא מהווה כתובת לפנות אליה,

גם אם הרהיט נשבר ממש ימים ספורים לאחר הרכישה.
ריהוט משרדי משומש רלוונטי בעיקר בגלל שהוא הרבה יותר חסכוני.

מוצרי יד שנייה עולים באופן משמעותי פחות כסף,

והפער יכול להגיע לעיתים לעשרות אחוזים.

קניית רהיטים משומשים רלוונטיות במיוחד אם מדובר בשימוש זמני.

כך למשל אם המשרד נמצא בתקופת שיפוצים,

או שמדובר במיזם שמיועד לרוץ כמה חודשים בלבד – כדאי אולי לקנות משומש.

יש איכות ויש נוחות

בעוד שריהוט משומש יהיה נח בהרבה מבחינת נוחות,

לא בטוח שהוא יהיה נח בכלל מבחינת האיתור שלו.

בעוד שבכל חנות רהיטים שמכבדת את עצמה

ניתן למצוא מבחר עשיר של רהיטים משרדיים בגדלים ובעיצובים שונים,

כאשר קונים מיד שנייה דרושה מלאכת חיפוש מאומצת

לעיתים, שכוללת תקשורת עם הרבה ספקים קטנים ונפרדים.
בנוסף חשוב לציין את עניין האיכות.

איכות של רהיטים היא דבר שנפגע בקלות.

מספיק מכה חזקה או הובלה שלא התנהלה באופן מיטבי

בשביל לפגוע ברהיט ולהוריד את האיכות שלו באופן משמעותי.

באופן טבעי, רהיטים יד שנייה חוו דבר או שניים בחיים שלהם

ולכן צריך לזכור שהאיכות שלהם כנראה נמוכה משל ריהוט חדש לגמרי.

אז מה לקנות?

לסיכום, ריהוט משרדי חדש עדיף בפרמטרים של נוחות קנייה, איכות ואחריות.

במקרים רבים עדיף לבחור באופציה זאת.

מהצד השני, ריהוט משרדי משומש יכול להביא לחיסכון כלכלי ניכר

ולכן הוא יכול להיות גם בחירה ראויה, בעיקר כאשר מדובר על משרדים זמניים.

נוספים בנושא מאמרים



מספר סיבות מדוע חשוב לתת דגש לבחירת ריהוט משרד

מספר סיבות מדוע חשוב לתת דגש לבחירת ריהוט משרד

 לבחירת ריהוט למשרד חדש? משפצים או משדרים את המשרד הישן? זה הזמן לדעת הכול על החשיבות הנלווית לבחירת פריטי הריהוט לסביבת המשרד. ריהוט לסביבת המשרד - מה הוא כולל? ריהוט משרדי הוא הגדרה כוללת למגוון…

קרא את המאמר
רשימת ציוד משרדי שאתם צריכים להכיר

רשימת ציוד משרדי שאתם צריכים להכיר

יש ציוד שהוא חובה בכל משרד ובלעדיו אי אפשר לעשות את העבודה, לקבל קהל ולעמוד ביעדים. במאמר הבא נביא את הרשימה המלאה ונסביר איך כדאי לבחור כל סוג של ציוד רלוונטי בחירת ציוד משרדי מתבצעת…

קרא את המאמר
שילוב ריהוט משרדי מודרני - כך תעשו זאת נכון

שילוב ריהוט משרדי מודרני - כך תעשו זאת נכון

לא יהיה מוגזם להגיד שאף משרד לא שלם בלי סט הולם של ריהוט משרדי. כיסאות משרדיים, ספות ושולחנות הם מאבני הליבה של כל משרד שמכבד את עצמו. בימינו, מעצבי משרדים רבים רוצים לשוות למשרדיהם חזות…

קרא את המאמר
ריהוט משרדי לחברות הייטק

ריהוט משרדי לחברות הייטק

בחירת ריהוט משרדי לחברות הייטק היא פעולה המחייבת אתכם להתייחס למספר פרמטרים מקדימים כגון: גודל המשרד ואופן חלוקתו, מספר עמדות העבודה הנדרשות לכם, הסגנון העיצובי הכללי של המשרד ואיכויות פריטי הריהוט המשרדי בהם אתם בוחרים.…

קרא את המאמר
ריהוט משרדי בחולון

ריהוט משרדי בחולון

סביבת העבודה חשובה להצלחת בית העסק, צגה מבינה מה החשיבות של איכות הריהוט המשרדי ומגישה לכם אותו עם הרבה אהבה ובאיכות הגבוהה ביותר. צגה מאפשרת לכם להגיע לחנות הראווה הממוקמת בחולון להתרשם מהמגוון הנרחב אותו…

קרא את המאמר
דילוג לתוכן