רהיטים למשרד צגה
יצירת קשר
צגה רהיטי משרד

מאמרים

5 דגשים עיקריים לבחירת ריהוט משרדי

5 דגשים עיקריים לבחירת ריהוט משרדי

פריטי ריהוט משרדי הם הגדרה כוללת למגוון הולך וגדל של פריטי ריהוט הנחוצים לסביבת העבודה המשרדית, החל מכסאות ושולחנות משרדיים, דרך פינות ישיבה ופתרונות אחסון משרדיים ועד לפריטי ריהוט דקורטיביים לסביבת המטבח המשרדי, פינת ההמתנה וכדומה. אם גם אתם מצויים בימים אלו בתהליך של עיצוב המשרד או במקרים בהם אתם מעוניינים לשדרג את מערכות הריהוט במשרד, ריכזנו עבורכם 5 טיפים חשובים לבחירת ריהוט משרדי.

הגדירו את היקף מערכות הריהוט הנחוצות לכם

אין זה משנה אם אתם מעצבים משרד להשכרה או משרד בבעלותכם, אנו ממליצים לכם לאחר הגדרת הסגנון העיצוב המותאם לאופי העבודה המשרדית שלכם להתמקד בהיקף מערכות הריהוט הנחוצות לכם על פי חללי העבודה בשטח המשרד ועל פי אופן חלוקתו. כאשר אנו מדברים על מערכות הריהוט על פי חלוקה לחללי עבודה אנו מדברים למעשה על מערכת ריהוט לחדר ישיבות, חדר מנהלים, חדרי עבודה או חללי עבודה משותפים, פינת המתנה, מטבח משרדי וכדומה, כאשר לכל חלל חשוב להתייחס להיקף פריטי הריהוט הנחוצים לכם. באופן זה, תוכלו להגדיר גם מסגרת תקציב לצרכי רכישת כל פריטי הריהוט הנחוצים לכם לעיצוב ואבזור המשרד. בנוסף, התייחסות לכל חלל עבודה תאפשר לכם לבחור ריהוט המותאם לאופי המקום עצמו, ובשלב זה נציין שפריטי ריהוט למשרדי וורקספייס בהם קיימים חללי עבודה משותפים שונים מאופן השימוש בפריטי ריהוט הנחוצים למשרדים בהם קיימים חדרי עבודה שאינם מהווים חלל עבודה משותף למספר עובדים.

מה הסגנון העיצובי המותאם לכם ביותר?

כאשר אתם ניגשים לבחירת ריהוט משרדי, הדבר הראשון אליו חשוב שתייחסו הוא הסגנון העיצובי אותו אתם רוצים להקנות לסביבת המשרד, כאשר בחירת הסגנון העיצובי חייבת להיעשות בהתאמה מדויקת לאופי וסוג העבודה המשרדית שלכם. בשלב זה נציין שעיצוב קלאסי ושמרני מיועד יותר למשרדי עריכת דין, ראיית חשבון ומקצועות חופשיים נוספים ואילו עיצוב טרנדי ואופני מותאם יותר למשרדים העוסקים בעולמות העיצוב והמדיה. כך או אחרת, חשוב שתבחרו סגנון עיצוב המותאם למאפייני העבודה המשרדית לכם ורק לאחר מכן תחפשו פריטי ריהוט היכולים להתאים לסגנון העיצוב אותו הגדרתם.

פתרונות אחסון מודולאריים

בכל תהליך של עיצוב משרדים להשכרה חשוב להתייחס גם לצרכי אחסון הנחוצים לכם בעת הכניסה למשרד ובמהלך השנים, ולכן, מומלץ מלכתחילה לרכוש מערכות מדפים מודולאריים למשרד. מערכות אלו ניתנות לכוונון של גובה, רוחב ומספר המדפים בהתאם לצרכי האחסנה הנחוצים לכם.

זהות בית העסק באמצעותו אתם רוכשים את פריטי הריהוט

רכישת ריהוט משרדי, חשוב שתעשה באמצעות בתי עסק העוסקים ומתמחים בתהליכי תכנון, ייצור והתקנה של מערכות ריהוט משרדיות, ובאופן זה תוכלו להבטיח לעצמכם מספר יתרונות שירות מרכזיים כגון: היצע גדול של מערכות ריהוט לסביבת העבודה המשרדית, יכולת התאמה אישית של פריטי הריהוט הנחוצים לכם על פי סגנון עיצובי כזה אחר, מערכות ריהוט המיוצרות מחומרי גלם איכותיים, וכמובן, אחריות יצרן/משווק על פריטי הריהוט.

ריהוט ארגונומי

רהיט ארגונומי הוא למעשה פריט ריהוט אשר תוכנן בהתאם למחקרי האוגף האנושי במסגרת מה שמכונה: הנדסת אנוש. ריהוט מסוג זה כולל בתוכו כסאות ארגונומיים, שולחנות עבודה ארגונומיים ופריטי ריהוט ארגונומיים נוספים הנחוצים לסביבת העבודה המשרדית.

נוספים בנושא מאמרים



ריהוט למוסדות חינוך - הרשימה שתעזור לכם בבחירת הריהוט המתאים

ריהוט למוסדות חינוך - הרשימה שתעזור לכם בבחירת הריהוט המתאים

מעוניינים לרהט מחדש את בית הספר? הכיתה צריכה רענון לנראות שלה? רשימה זו תציג לכם את הריהוט המתאים למוסדות החינוך ותעזור לכם לבחור כיצד תרהטו את הכיתה או את חדר המורים מחדש. כסאות אחד הדברים…

קרא את המאמר
איך ואיזה מדפים לבחור למחסן

איך ואיזה מדפים לבחור למחסן

מדפים למחסן מיוצרים כיום ממספר חומרי גלם עיקריים אותם ניתן להתאים לסוג וגודל המחסן ולמשקל הסחורות ו/או פריטי האחסון המאוחסנים בו, כאשר בין חומרי הגלם העיקריים מצויים ברזל ומתכת. מדפי ברזל מיועדים בדרך כלל למחסנים…

קרא את המאמר
מספר סיבות מדוע חשוב לתת דגש לבחירת ריהוט משרד

מספר סיבות מדוע חשוב לתת דגש לבחירת ריהוט משרד

נכנסים למשרד חדש? משפצים או משדרים את המשרד הישן? זה הזמן לדעת הכול על החשיבות הנלווית לבחירת פריטי הריהוט לסביבת המשרד. ריהוט לסביבת המשרד - מה הוא כולל? ריהוט משרדי הוא הגדרה כוללת למגוון רחב…

קרא את המאמר
המדריך לבחירת כסא משרדי

המדריך לבחירת כסא משרדי

כסאות משרדיים הם הגדרה כוללת לכל סוגי הכיסאות המיועדים לסביבה המשרדית, החל מכיסאות מנהלים המיועדים לחדרי ישיבות וחדרי מנהלים, דרך כסאות מחשב המיועדים לאבזור עמדות העבודה הממוחשבות ועד לכיסאות נוחות מפנקים המיועדים לפינות המתנה, פינות…

קרא את המאמר
מהן עמדות טלמרקטינג למשרד?

מהן עמדות טלמרקטינג למשרד?

עמדות טלמרקטינג היו (כמעט) מאז ומעולם עמדות חיוניות למשרדים השונים אשר מנהלים שיחות רבות ומגוונות במהלך היום יום, בין אם אלו הן שיחות מכירה, שיחות שירות, תמיכה ובכלל. לעמדות אלו יתרונות רבים ומגוונים אודות חלקם…

קרא את המאמר
דילוג לתוכן