רהיטים למשרד צגה
יצירת קשר
צגה רהיטי משרד

מאמרים

איך לבחור נכון כיסא משרדי?

איך לבחור נכון כיסא משרדי?

לפעמים השפע הקיים בשוק יכול לבלבל אותנו ולגרום לנו לתהות מה המוצר העדיף, מה יענה על הצרכים שלנו בצורה הטובה ביותר ואיך נדע שאנחנו עושים את הבחירה הנכונה.
שאלה זו צצה גם ברכישת כסא משרדי חדש. אם אתם מעוניינים ברכישת כסא משרדי חדש ריכזנו עבורכם את כל הדגשים שאתם צריכים לקחת בחשבון לפני רכישת כסא משרדי חדש.

כסאות משרדיים
כסאות משרדיים

האם הכיסא מספק את התמיכה הנכונה?

אחת התחלואות הנפוצות אצל העובד המודרני הן כאבי גב. העובדים יושבים שעות רבות על כסאות אשר לא מספקים להם את התמיכה הנדרשת, ובעקבות זה חווים כאבים באזור הגב והכתפיים, בעיות יציבה ותחושת חולשה כללית שיכולה ללכת איתם גם לאורך היום. כסאות משרדיים איכותיים צריכים שתהיה להם תמיכה מיטבית לגב, שתגרום לעובדים לשבת באופן זקוף ולשמור על בריאותם. אם אתם עובדים מול מחשב שעות ארוכות – אתם צריכים לשקול לרכוש כסא אורטופדי למחשב, המותאם לישיבה ממושכת מול מחשב ויעזור לכם לעבוד בצורה נוחה יותר ובריאה יותר. כמובן שמומלץ גם לקום מדי פעם, לחלץ עצמות במהלך שטף העבודה העמוס והתובעני.

כיסא מחשב אורטופדי
כיסא מחשב אורטופדי

אפשרות כוונון הכסא

עוד דגש חשוב בקניית כיסא חדש הוא אפשרות הכוונן שלו.
בין אם אתם מחפשים כסאות מנהלים, או שבכלל יש לכם חוסר של כסאות לחדר ישיבות, כדאי מאוד שיהיה בכיסאות שלכם פיצ’ר המאפשר להתאים אותם באופן אישי לכל אדם ואדם.
כל אחד מאיתנו אוהב לשבת בצורה שונה, במרחק מסוים מהקרקע ובזווית כזו או אחרת, ולכן כדאי לתת את האופציה לכל אדם להתאים את הכיסא לנוחיותו.
הכוונון הוא חלק קריטי מאוד בכיסא, אתם רוצים לקנות כסא שמערכת הכוונון שלו נוחה לתפעול, ולא כסא שיתקע לכם בעת ניסיון ההגבהה או ההנמכה שלו.

נראות זה לא הכל?

נכון, נראות זה לא בהכרח הדבר הראשון שאתם צריכים להסתכל עליו לפני הרכישה, אך כן מדובר בדבר שצריך לקחת בחשבון.
בחירה בכיסא איכותי אינה בהכרח אומרת התפשרות על העיצוב. כסא משרדי מעוצב או כסא מחשב מעוצב יכול להיות פרקטי בדיוק באותה מידה כמו כל כסא אורטופדי, רק כמובן שיש לשים לב לפני הרכישה כי אכן הכיסא אותו אתם קונים מתאים לכם מבחינת הנוחות והתמיכה שלו.
אם יש לכם את האפשרות, כדאי מאוד להתנסות בישיבה על הכיסא לפני הרכישה שלו, כך תוכלו לראות האם הישיבה היא אכן נוחה ואידיאלית או שזה לא הכיסא המתאים עבורכם ואתם צריכים להמשיך ולחפש.

הכסא האולטימטיבי

כסא טוב הוא כסא ארגונומי, שמספק תמיכה מושלמת לכל אזור הגב, נוח לשבת עליו וכיף להסתכל עליו.
לפני רכישת הכסא שימו לב שאתם לוקחים בחשבון את האלמנטים הרלוונטים ולא מתפשרים, בסופו של דבר אתם תבלו עם הכסא זמן רב, וכדאי שתחברו נכון.

נוספים בנושא מאמרים



צ'קליסט ריהוט לפני כניסה למשרד חדש

צ'קליסט ריהוט לפני כניסה למשרד חדש

אז בשעה טובה, אתם עומדים לקראת כניסה למשרד חדש, עכשיו, בכדי שהמשרד אכן יהיה מוכן לקראתכם ויכלול את כל מה שאתם צריכים, ההמלצה היא להשקיע בהליך התכנון הראשוני. הליך תכנון מסודר יכול להתבסס על יצירת…

קרא את המאמר
5 דגשים עיקריים לבחירת ריהוט משרדי

5 דגשים עיקריים לבחירת ריהוט משרדי

פריטי ריהוט משרדי הם הגדרה כוללת למגוון הולך וגדל של פריטי ריהוט הנחוצים לסביבת העבודה המשרדית, החל מכסאות ושולחנות משרדיים, דרך פינות ישיבה ופתרונות אחסון משרדיים ועד לפריטי ריהוט דקורטיביים לסביבת המטבח המשרדי, פינת ההמתנה…

קרא את המאמר
כסאות משרדיים לכבדי משקל

כסאות משרדיים לכבדי משקל

בעשורים האחרונים חל גידול משמעותי במספר הנשים והגברים המתמודדים עם השמנת יתר המובילה לבעיית משקל גוף עודף. בעיה זו, מעבר לסיכוניה הבריאותיים, מצריכה פתרונות שונים במגוון רחב של תחומי חיים, לרבות, פתרונות הושבה על גבי…

קרא את המאמר
ריהוט משרדי לבית - כך תהפכו את הסביבה הביתית לנעימה יותר

ריהוט משרדי לבית - כך תהפכו את הסביבה הביתית לנעימה יותר

בעידן הנוכחי בו מרבית העובדים עובדים באופן היברידי, הצורך במשרד ביתי הולך ועולה בהתאמה מלאה. רבים התחילו בתקופת הקורונה את העבודה מהבית וכדי שלא יצטרכו לשבור את הגב בספת הסלון וכדי שלא יתאמצו לעבוד על…

קרא את המאמר
טיפים לבחירת כסא מחשב איכותי

טיפים לבחירת כסא מחשב איכותי

אנשים בגילאים שונים, מבלים שעות ארוכות מול המחשב – בגילאי הילדות והנערות זה בעיקר לצורך לימודים ומשחקים ובגילאים מאוחרים יותר, המחשב מהווה חלק בלתי נפרד מהעבודה. כך יוצא, שישיבה לא נכונה מול המחשב, במשך פרקי…

קרא את המאמר
דילוג לתוכן