רהיטים למשרד צגה
יצירת קשר
צגה רהיטי משרד

מאמרים

השפעה של ריהוט משרדי על הפרודוקטיביות של העובדים

השפעה של ריהוט משרדי על הפרודוקטיביות של העובדים

בניגוד לדעה שרווחה בעולם העסקים עד העשורים האחרונים, הריהוט המשרדי אינו אמצעי פונקציונלי בלבד, והשפעתו חורגת הרבה מעבר לתפאורה של העבודה המשרדית. בעקבות מחקרים שנערכו בנושא ברחבי העולם ובמשרדים ממגוון סוגים, נמצא כי הריהוט המשרדי הוא בעל השפעה ממשית על מצב הרוח של העובדים, ולא פחות חשוב – על הפרודוקטיביות שלהם.

ריהוט משרדי

ריהוט משרדי הוא שם כולל שניתן למגוון גדול של סוגי רהיטים שמשמשים בסביבת עבודה משרדית. ריהוט משרדי נפוץ הוא שולחנות כתיבה, שולחנות דיונים או שולחנות שרטוט, כסאות מסוגים שונים, ארוניות תיוק, ארונות ומדפים שונים. סוגי הריהוט המשרדי השתנו במהלך השנים, גם בגלל השינוי באופנות עיצוב, ההתקדמות בייצור רהיטים וההתקדמות הטכנולוגית שהביאה לשינוי משמעותי בצרכים של עובדי המשרדים. שולחנות הכתיבה שהיו חלק חשוב ממשרדים בעבר, הם כיום בעיקר מקום עליו מונח המחשב הנייד או מסכי מחשב מרובים. גם לוחות שרטוט עברו לדגמים ממוחשבים ובחדרי ישיבות מעדיפים לשרבט ולשרטט על לוחות מחיקים או על מסכי מגע ונטשו כמעט לחלוטין את כני העץ שמיועדים להצגת גיליונות נייר ואת מקרני השקפים.

לא רק שולחן וכיסא

בתקופות עתיקות, משרד היה חדר עבודה בבתים של בני המעמד הגבוה, שהיו בעלי אדמות ונדרשו לנהל עובדים וכספים. בתחילת המאה ה-19 כבשה המהפכה התעשייתית את עולם העבודה והעסקים הרבים שהחלו לפעול, דרשו משרדים לניהול הפעילות. הריהוט המשרדי בתחילת דרכו, היה ריהוט שעוצב במטרה להיות עמיד ויציב ולמלא תפקיד מסוים. רק לקראת סוף המאה ה-19, העזו לעצב משרדים נוחים ואת כסאות העץ הקשיחים החליפו כסאות מרופדים, שעוצבו כדי להתאים לישיבה ממושכת של העובדים. בערך באותה התקופה החלו גם לעצב ריהוט משרדי יוקרתי בהתאם לאופנות המשתנות, בהתאם לחומרים ולפלטות הצבעים הפופולריות. ריהוט משרדי בימינו משלב היטב את כל התכונות: הוא עמיד, שימושי, מעוצב ונוח לשימוש.

מה לריהוט ולפרודוקטיביות?

בניגוד לאמונות עתיקות, על פיהן יש לשמור על עובדים במצב עירני ומתוח תמידית, כדי להבטיח עבודה איכותית ותפוקה מספקת. כיום, לאחר שפע של בדיקות ומחקרים, ידוע כי עובדים מרוצים הם העובדים הטובים ביותר ולשם כך, מקפידים היום על ריהוט משרדי שמעוצב ככך שהוא משלב ארגונומיה, לבריאות השרירים והמפרקים בעת ישיבה ממושכת ונוחות, שתאפשר לעובדים לעבוד ברוגע ולהתמקד במשימה שבפניהם. ריהוט משרדי מעוצב בחוכמה מאפשר גם שמירה על סדר ועל ארגון בסביבת העבודה וישנם מעצבי ריהוט משרדי שמציגים עיצובים שמטרתם לעודד יצירתיות והשראה, לאפשר שיתוף פעולה פורה והתוספת החדשה ביותר שניתן לזהות בעמודיו של קטלוג ריהוט משרדי, היא התאמת הציוד המשרדי למגמת הבריאות הנוכחית, בין השאר שולחנות עבודה בעמידה או כסאות שמאפשרים מגוון של תנוחות ישיבה.

טיפים טובים לבחירת ריהוט משרדי

כדי להבטיח ריהוט משרדי בהתאמה אישית לסביבה המשרדית שלכם, כדי לאפשר לעובדים שלך מיקסום של הפרודוקטיביות שלהם.

במהלך יום העבודה חשוב לשים לב למספר נושאים:

  • אין תשובה נכונה שמתאימה לכל סוגי המשרדים, חשוב להגדיר את הצרכים והרצונות של המשרד ושל עובדיו, לפני שיוצאים לבחור ריהוט משרדי.
  • הקפידו על כסאות ושולחנות שמאפשרים עבודה ארגונומית, פחות כאבים ואי נוחות מאפשרים ריכוז בעבודה.
  • שלבו אזורי עבודה מופרדים כדי לאפשר עבודה יחידנית, במקביל לאפשרויות של עבודה בצוותים ובקבוצות.
  • שלבו במשרד צמחים ויצירות אומנות כדי לעודד מחשבה יצירתית ולהפוך את המשרד לסביבה מזמינה ונוחה.
  • שתפו את העובדים בתכנון, אל תשכחו שיש דברים שמנהל לא יכול לדעת אבל עובד שמכיר את הצרכים ואת האתגרים של עבודתו המשרדית יוכל להיות יועץ שעזרתו רבת ערך.

נוספים בנושא מאמרים



איך לבחור נכון כיסא משרדי?

איך לבחור נכון כיסא משרדי?

לפעמים השפע הקיים בשוק יכול לבלבל אותנו ולגרום לנו לתהות מה המוצר העדיף, מה יענה על הצרכים שלנו בצורה הטובה ביותר ואיך נדע שאנחנו עושים את הבחירה הנכונה. שאלה זו צצה גם ברכישת כסא משרדי…

קרא את המאמר
כך תבחרו נכון ריהוט משרדי לחדר מנהלים

כך תבחרו נכון ריהוט משרדי לחדר מנהלים

משפצים או משדרגים את סביבת העבודה המשרדית? בעמוד שלפניכם תוכלו למצוא מספר טיפים מעולים לבחירת ריהוט משרדי לחדרי מנהלים. אביזרי ריהוט למשרד המנהל חדרי מנהלים בסביבת העבודה המשרדית הם חדרי עבודה מרווחים ביחס לחדרי העבודה…

קרא את המאמר
ריהוט משרדי יוקרתי

ריהוט משרדי יוקרתי

בעת עיצוב משרד, המטרה תהיה להשיג תוצאה יוקרתית ומרשימה, כאשר אחד מהאלמנטים המרכזיים והבולטים אשר יסייעו בהשגת המטרה הם אותם רהיטים למשרד. כל מי שמחפש כיום אחר ריהוט למשרד, עתיד לגלות מגוון רחב של אפשרויות…

קרא את המאמר
ריהוט משרדי משומש או חדש - מה עדיף ומה צריך לבדוק לפני שמחליטים?

ריהוט משרדי משומש או חדש - מה עדיף ומה צריך לבדוק לפני שמחליטים?

קנייה של ריהוט משרדי יכולה להיות עניין די יקר שמגיע לאלפי ואף לעשרות אלפי שקלים. לכן בעלי משרדים רבים שואפים לצמצם הוצאות ולנסות לקנות ריהוט משומש שיביא לחיסכון בקנייה. במאמר הבא נעסוק בשאלת "ריהוט משרדי…

קרא את המאמר
בחירת ריהוט משרדי לעסקים - מאיפה מתחילים?

בחירת ריהוט משרדי לעסקים - מאיפה מתחילים?

כל משרד זקוק לסט משלים של ריהוט משרדי. אחרי הכל, משרד שהוא רק ארבע קירות ומכונת קפה עדיין לא נחשב באמת למשרד. השאלה של בחירת ריהוט משרדי רלוונטית אם כן לכל המשרדים באשר הם, ללא…

קרא את המאמר
דילוג לתוכן