רהיטים למשרד צגה
יצירת קשר
צגה רהיטי משרד

מאמרים

בחירת ריהוט משרדי לעסקים - מאיפה מתחילים?

בחירת ריהוט משרדי לעסקים - מאיפה מתחילים?

כל משרד זקוק לסט משלים של ריהוט משרדי. אחרי הכל, משרד שהוא רק ארבע קירות ומכונת קפה עדיין לא נחשב באמת למשרד. השאלה של בחירת ריהוט משרדי רלוונטית אם כן לכל המשרדים באשר הם, ללא קשר לגודל, מיקום גיאוגרפי או תחום עיסוק. במאמר הבא נסביר איך להתחיל לבחור ריהוט כמו שצריך.

שולחנות לפי החשבונות

יש כל מיני פרמטרים שכדאי לעבוד לפיהם כשבוחרים ריהוט משרד, לא משנה אם מדובר על כסאות ארגונומיים, פינות ישיבה למשרד או כל דבר אחר. השיקול הראשי אצל עסקים רבים הוא השיקול הכלכלי, או במילים פשוטות: כמה להוציא על הריהוט?
ריהוט משרדי לעסקים יכול להתגלות כעניין די יקר. במקרים מסוימים הוא יכול לנסוק אף לעשרות אלפי שקלים, כתלות במספר הרהיטים, בסוג שלהם ובשם המעצב החתום עליהם. לכן כדאי מראש להקצות תקציב מסוים לרכישת הרהיטים ולהתנהל לפיו. כלומר לא לזרום עם הקנייה בלי חשבון, אלא להקצות מסגרת כספית המיועדת לרכישת כלל הריהוט למשרד.

נראות במקום הראשון

אחד המאפיינים החשובים של משרד מוצלח הוא הרושם אותו הוא מותיר. אין מה לעשת, עסקים בנויים לא רק על התוכן עצמו אלא גם על המעטפת, ולכן חשוב לבנות תדמית מוצלחת ולהרשים לקוחות פוטנציאליים. חלק גדול מעניין זה בא לידי ביטוי בעיצוב מוקפד של המשרד ובחירת ריהוט הולם בסטנדרטים הגבוהים ביותר.
אף על פי שלא צריך להיות גאון הדור בשביל לרכוש כיסא מנהלים או שולחנות משרדיים, מומלץ להתייעץ עם מעצב פנים על מנת שזה יבנה עבורכם סביבה מרוהטת מוקפדת ואסתטית שתשדרג את נראות המשרד ותותיר בדיוק את הרושם שאתם מתכוונים להשאיר, בהתאם לערכי המשרד והשירותים אותם הוא מציע ללקוחותיו.

כשאיכות פוגשת נוחות

שיקול משמעותי נוסף לבחירת ריהוט מוצלחת למשרד הוא השיקול הפרקטי: בחירת רהיטים נוחים שיקלו על העובדים במלאכתם היומיומית. זה מתחיל מהדברים הכי בסיסיים – למשל התאמת המידות של הרהיטים לחלל החדר, וממשיך אל חשיבה מתקדמת יותר על האופן שבו הריהוט תורם לרווחת חיי המשרד.
כך לדוגמא, בחירת כסאות מחשב היא עניין שיש לבצע בתכנון ובמחשבה תחילה, תוך התחשבות ברצון העובדים. אנשי המשרד מבלים את רוב שעות העבודה שלהם בישיבה מול המסך ועל כן חשוב להשקיע בכיסא נח שיהיה מותאם לישיבה ממושכת ויספק תמיכה מלאה לגב, לגפיים ולגוף בכללותו. אם אפשר, רצוי לנסות את הכיסא לפני שרוכשים אותו.

לא בוחרים לפני שחושבים

לסיכום, חשוב לבחור רהיטים למשרד באופן מתוכנן ושקול, ללא “שליפות מהמותן”. רצוי להקדיש למשימה זאת עובד רציני ובעל הבנה מסוימת בתחום, על מנת שישקיע בה כראוי. מבין השיקולים החשובים לבחירת ריהוט משרדי חדש חשוב לשים לב לנראות ולדקורטיביות, לאיכות הריהוט, למסגרת התקציב וכמובן לפרקטיות של הבחירה ולנוחות עובדי המשרד.

נוספים בנושא מאמרים



איך לבחור שולחנות משרדיים?

איך לבחור שולחנות משרדיים?

הצורך בשולחן משרדי יכול להיות למשרד אך הוא גם יכול להיות עבור הבית – בין אם עבור חדר עבודה, חדר המחשב או לכל מטרה אחרת. כל מי שמתחיל בחיפוש אחר שולחן למשרד, עתיד לגלות היצע…

קרא את המאמר
איך לשמור על הריהוט המשרדי בזמן הובלה?

איך לשמור על הריהוט המשרדי בזמן הובלה?

הנכס החשוב ביותר בכל חברה הוא העובדים. הון אנושי מניב תשואה גבוהה, ולכן חשוב להשקיע בו, ובפרט ליצור עבורו סביבת עבודה מעולה. אחד המרכיבים החשובים בסביבת העבודה הוא הריהוט המשרדי, ובהתאם ניתן לראות בשנים האחרונות…

קרא את המאמר
מדריך לבחירת ריהוט למשרד

מדריך לבחירת ריהוט למשרד

אם אתם בדיוק מעצבים את המשרד שלכם, ביתי או מסחרי, או שאתם אנשי מקצוע שנבחרתם לעיצוב משרד על כל המשתמע מכך - אולי תוכלו להיעזר כאן במדריך המקוצר לבחירת ריהוט משרדי. המדריך ייתן לכם את…

קרא את המאמר
ריהוט ארגונומי למשרד - כל מה שצריך לדעת על סביבת עבודה ארגונומית

ריהוט ארגונומי למשרד - כל מה שצריך לדעת על סביבת עבודה ארגונומית

ארגונומיה, שפירושה ביוונית הנדסת אנוש, היא תורה חשובה לכל מי ששואף לייצר סביבת עבודה שתיטיב עם עובדיו ותהיה בריאה עבורם. אחד מהמאפיינים הבולטים של ארגונומיה במשרד הוא בחירת ריהוט ארגונומי מותאם ובריא לעובדים. במאמר הבא…

קרא את המאמר
ריהוט משרדי לבית - כך תהפכו את הסביבה הביתית לנעימה יותר

ריהוט משרדי לבית - כך תהפכו את הסביבה הביתית לנעימה יותר

בעידן הנוכחי בו מרבית העובדים עובדים באופן היברידי, הצורך במשרד ביתי הולך ועולה בהתאמה מלאה. רבים התחילו בתקופת הקורונה את העבודה מהבית וכדי שלא יצטרכו לשבור את הגב בספת הסלון וכדי שלא יתאמצו לעבוד על…

קרא את המאמר
דילוג לתוכן