רהיטים למשרד צגה
יצירת קשר
צגה רהיטי משרד

מאמרים

ריהוט משרדי בראשון לציון

ריהוט משרדי בראשון לציון

אם גם אתם פותחים משרד חדש או אם אתם משדרגים את המשרד הקיים, כדאי שתכירו את צגה ריהוט משרדי – חברה מקצועית ומובילה בתחום, אשר מתמחה בייבוא וביצור ריהוט החל מכיסאות, דרך שולחנות פינות ישיבה ומה שביניהם. החברה מוכרת כיצרנית ויבואנית של ריהוט איכותי בלבד כך שאם אתם ב”מסע” קניות, הגעתם למקום הנכון. על מנת ליהנות מריהוט משרדי, עליכם לדאוג הן לעיצוב, הן לנוחות והן לפרקטיות הריהוט. כך או אחרת, אל לכם לשכוח את האיכות, משום שככל והאיכות תהיה גבוהה יותר, כך תוכלו לשמור ולשמר אותו לאורך זמן – לא תאלצו לחדש ו/או לרכוש ריהוט בטווחים קצרים. ריהוט משרדי בראשון לציון זה צגה.

ריהוט ארגונומי למשרד בראשל"צ

השיקולים לבחירת ריהוט משרדי

בין אם אתם רוכשים כסאות מנהלים בראשון לציון ובין אם אתם רוכשים שולחנות מחשב או אף את שניהם גם יחד, כדאי שתיקחו בחשבון את הפרמטרים הבאים:

  • איכות – על הציוד אותו אתם רוכשים להיות איכותי ברמת בחירת חומרי הגלם ממנו מייצרים את הריהוט. היה ותרכשו לצורך העניין פינות ישיבה למשרד שיוצרו מחומרי גלם איכותיים ומובילים, כך הן יהיו לא רק נוחות אלא גם ישמרו במצבם המקורי לאורך שנים ולא תאלצו לחדש ו/או להחליף אותה בתדירות גבוהה.
  • עיצוב – על מנת שהציוד יתאים בין היתר לאופי המשרד ולפעילותו, עליכם להשקיע בעיצוב ולהתאימו לפעילות של העסק / המשרד, כך גם כסאות מחשב, גם השולחנות השטיחים והאקססוריז.
  • גודל – ריהוט משרדי בראשל”צ נמכר במספר גדלים ובהתאמה מלאה לצורך האישי של כל בעל משרד. כל עוד אתם יודעים מהם הגדלים הגיעו איתם אל החנות ורכשו את המבוקש.
  • אחריות – כדי להיות בטוחים שביצעתם רכישה נבונה, סביר שתקבלו אחריות לפחות בת שנה בעבור הריהוט. בדקו מהי תקופת האחריות שמוענקת לכם עבור כסאות משרדיים בראשון לציון.
  • בריאות – על הציוד להיות מעוצב כך שהוא ישמור על בריאות גופכם וגוף העובדים שלכם. הכיסאות ראוי שיהיו בנויים כך שהם ישמרו על ישיבה בריאה ובטוחה ובטח אם מדובר בעבודה המסתכמת שעות רבות אל מול המחשב. עוד נכון שגובה הכיסאות יתאים לגובה השולחן וכיוצא בזאת.

שילוב ריהוט משרדי מודרני ראשון לציון

כמה נכון להשקיע ברכישה

ריהוט משרדי כולל רכישה מקיפה ובין היתר שולחנות משרדיים, כיסאות, פינת ישיבה ועוד ועל כן ההוצאה תהיה (סביר להניח) גדולה ובכל זאת, אם אתם עומדים בפני רכישת ריהוט למשרד, כדאי שתשקיעו מחשבה בתקציב אותו אתם מקצים. אתם בהחלט יכולים לחסוך בעלויות ולרכוש ציוד איכותי פחות, אך האם זה ישתלם לכם? אולי רק במעמד הרכישה כי לאחריה אתם תאלצו לשבת או לעבוד באי נוחות ותמצאו עצמכם מחפשים שוב לרכוש ציוד טוב יותר ובכך תכפילו (אם לא יותר את ההוצאה). קחו בחשבון שאת הרכישה אתם מבקשים לבצע פעם אחת ולטווח ארוך.

נוספים בנושא מאמרים



ריהוט ארגונומי למשרד - כל מה שצריך לדעת על סביבת עבודה ארגונומית

ריהוט ארגונומי למשרד - כל מה שצריך לדעת על סביבת עבודה ארגונומית

ארגונומיה, שפירושה ביוונית הנדסת אנוש, היא תורה חשובה לכל מי ששואף לייצר סביבת עבודה שתיטיב עם עובדיו ותהיה בריאה עבורם. אחד מהמאפיינים הבולטים של ארגונומיה במשרד הוא בחירת ריהוט ארגונומי מותאם ובריא לעובדים. במאמר הבא…

קרא את המאמר
עיצוב המשרד על ידי פינות ישיבה

עיצוב המשרד על ידי פינות ישיבה

פינות ישיבה בסביבה המשרדית נועדו לשרת את עובדי ולקוחות המשרד ובחלק מהמקרים מדובר בפינות ישיבה משרדיות המיועדות לצרכי אכלוס חללים משותפים לרווחת העובדים (כגון: פינת קפה וכדומה) ובחלק מהמקרים מדובר באבזור פינות המתנה למשרד. בשני…

קרא את המאמר
ריהוט משרדי בחולון

ריהוט משרדי בחולון

סביבת העבודה חשובה להצלחת בית העסק, צגה מבינה מה החשיבות של איכות הריהוט המשרדי ומגישה לכם אותו עם הרבה אהבה ובאיכות הגבוהה ביותר. צגה מאפשרת לכם להגיע לחנות הראווה הממוקמת בחולון להתרשם מהמגוון הנרחב אותו…

קרא את המאמר
בחירת ריהוט משרדי לעסקים - מאיפה מתחילים?

בחירת ריהוט משרדי לעסקים - מאיפה מתחילים?

כל משרד זקוק לסט משלים של ריהוט משרדי. אחרי הכל, משרד שהוא רק ארבע קירות ומכונת קפה עדיין לא נחשב באמת למשרד. השאלה של בחירת ריהוט משרדי רלוונטית אם כן לכל המשרדים באשר הם, ללא…

קרא את המאמר
מהן עמדות טלמרקטינג למשרד?

מהן עמדות טלמרקטינג למשרד?

עמדות טלמרקטינג היו (כמעט) מאז ומעולם עמדות חיוניות למשרדים השונים אשר מנהלים שיחות רבות ומגוונות במהלך היום יום, בין אם אלו הן שיחות מכירה, שיחות שירות, תמיכה ובכלל. לעמדות אלו יתרונות רבים ומגוונים אודות חלקם…

קרא את המאמר
דילוג לתוכן