רהיטים למשרד צגה
יצירת קשר
צגה רהיטי משרד

מאמרים

מספר סיבות מדוע חשוב לתת דגש לבחירת ריהוט משרד

מספר סיבות מדוע חשוב לתת דגש לבחירת ריהוט משרד

נכנסים למשרד חדש? משפצים או משדרים את המשרד הישן? זה הזמן לדעת הכול על החשיבות הנלווית לבחירת פריטי הריהוט לסביבת המשרד.

ריהוט לסביבת המשרד – מה הוא כולל?

ריהוט משרדי הוא הגדרה כוללת למגוון רחב של פריטי ריהוט המיועדים ומותאמים לסביבת העבודה המשרדית. פריטים אלו כוללים את כל סוגי הרהיטים הנדרשים לאבזור חללי העבודה בשטח המשרד, חדר הישיבות, חדרי מנהלים, פינות המתנה, דלפקי כניסה, מטבחון משרדי וכדומה.

בחירת מערכות ריהוט למשרד – מה חשוב לדעת?

כאשר רוכשים ריהוט משרדי חשוב להתייחס למספר נושאים מרכזיים וביניהם:

  • הסגנון העיצובי של מערכות הריהוט והתאמתו לעיצוב הכללי של המשרד
  • התאמת הסגנון העיצובי של הריהוט לסוג ואופי העבודה המשרדית המיושמת במקום
  • איכות חומרי הגלם מהם מיוצרים פריטי הריהוט
  • נוחות השימוש במערכות הריהוט השונות
  • טיב האחריות המוענקת לכם במעמד הרכישה

ברוב המקרים, מומלץ לרכוש מערכות ריהוט למשרד אך ורק מבתי עסק העוסקים ומתמחים בנושא, וזאת על מנת להיחשף למגוון רחב של פריטי ריהוט היכולים להתאים לכל צרכי העבודה המשרדית שלכם.

מדוע חשוב לתת דגש לבחירת ריהוט משרדי?

החשיבות הנלווית לבחירת הריהוט המשרדי נובעת ממספר סיבות מרכזיות הכוללות בין היתר:

  • איכות הריהוט משפיעה באופן ישיר על תפוקת העבודה –  מחקרים שונים בתחום העבודה מוכיחים כי סביבת עבודה נוחה ונעימה לעובדים, משפרת באותן משמעותי את תפוקת העבודה.
  • עניין של מיתוג – הריהוט המשרדי הוא מרכיב בלתי נפרד מהעיצוב הכללי של סביבת העבודה ולכן הוא חשוב גם ברמה התדמיתית אותה אתם מנסים לשווק לעובדי המקום והלקוחות הפוקדים את המשרד.
  • סביבת עבודה פונקציונאלית – כאשר שמים דגש לבחירת ריהוט משרדי ניתן ליצור סביבת עבודה פונקציונאלית המותאמת לכל צרכי העבודה היומיומיים ובכך ניתן לייעל את העבודה.

בנוסף, מתן דגש על איכויות חומרי הגלם מהם מיוצרים פריטי הריהוט למשרד, יבטיח לכם מערכות ריהוט עמידות וחזקות לאורך זמן.

טיפים חשובים לבחירת ריהוט משרדי

על מנת להבטיח לעצמכם סביבת עבודה משרדית נעימה, נוחה ופונקציונאלית, מומלץ לרכוש את מערכות הריהוט בהתאם לכל אחד מהטיפים החשובים הבאים:

  1. ערכו סקר השוואתי בין מספר ספקי שירות – השוואה בין מספר בתי עסק המתמחים במכירת רהיטים למשרד נועדה לאפשר לכם להיחשף למגוון גדול של מערכות ריהוט ולבדוק את טווח המחירים המונהג בענף הריהוט.
  2. רכשו את כל מערכות הריהוט הנחוצות לכם במקום אחד – רכישה מרוכזת של פריטי ריהוט לסביבת המשרד תאפשר לכם ליהנות גם ממחיר אטרקטיבי על העסקה וגם מאחריות מקיפה על כל מערכות הריהוט אותן רכשתם.
  3. רכשו אך ורק מבתי עסק מובילים בתחום המאפשרים לכם ליהנות ממגוון רחב של שירותים מקצועיים, לרבות, שירותי ייעוץ, שירותי הובלה והתקנה וכמובן אחריות.

לצפייה בקטלוג המוצרים שלנו לחץ כאן

תתחדשו!

נוספים בנושא מאמרים



איך ואיזה מדפים לבחור למחסן

איך ואיזה מדפים לבחור למחסן

מדפים למחסן מיוצרים כיום ממספר חומרי גלם עיקריים אותם ניתן להתאים לסוג וגודל המחסן ולמשקל הסחורות ו/או פריטי האחסון המאוחסנים בו, כאשר בין חומרי הגלם העיקריים מצויים ברזל ומתכת. מדפי ברזל מיועדים בדרך כלל למחסנים…

קרא את המאמר
השפעה של ריהוט משרדי על הפרודוקטיביות של העובדים

השפעה של ריהוט משרדי על הפרודוקטיביות של העובדים

בניגוד לדעה שרווחה בעולם העסקים עד העשורים האחרונים, הריהוט המשרדי אינו אמצעי פונקציונלי בלבד, והשפעתו חורגת הרבה מעבר לתפאורה של העבודה המשרדית. בעקבות מחקרים שנערכו בנושא ברחבי העולם ובמשרדים ממגוון סוגים, נמצא כי הריהוט המשרדי…

קרא את המאמר
רשימת ציוד משרדי שאתם צריכים להכיר

רשימת ציוד משרדי שאתם צריכים להכיר

יש ציוד שהוא חובה בכל משרד ובלעדיו אי אפשר לעשות את העבודה, לקבל קהל ולעמוד ביעדים. במאמר הבא נביא את הרשימה המלאה ונסביר איך כדאי לבחור כל סוג של ציוד רלוונטי בחירת ציוד משרדי מתבצעת…

קרא את המאמר
למה חשוב לבחור כיסא מחשב איכותי?

למה חשוב לבחור כיסא מחשב איכותי?

בין אם אתם עובדי הייטק, סטודנטים, או פשוט אוהבים לשחק במחשב - כסא מחשב איכותי הוא מצרך חשוב מאוד עבורכם. למה הוא כל כך חשוב? בכתבה זו נסביר לכם את הצורך בכיסא מחשב טוב ואיכותי.…

קרא את המאמר
מהן עמדות טלמרקטינג למשרד?

מהן עמדות טלמרקטינג למשרד?

עמדות טלמרקטינג היו (כמעט) מאז ומעולם עמדות חיוניות למשרדים השונים אשר מנהלים שיחות רבות ומגוונות במהלך היום יום, בין אם אלו הן שיחות מכירה, שיחות שירות, תמיכה ובכלל. לעמדות אלו יתרונות רבים ומגוונים אודות חלקם…

קרא את המאמר
דילוג לתוכן