רהיטים למשרד צגה
יצירת קשר
צגה רהיטי משרד

מאמרים

המדריך לבחירת כסא משרדי

המדריך לבחירת כסא משרדי

כסאות משרדיים הם הגדרה כוללת לכל סוגי הכיסאות המיועדים לסביבה המשרדית, החל מכיסאות מנהלים המיועדים לחדרי ישיבות וחדרי מנהלים, דרך כסאות מחשב המיועדים לאבזור עמדות העבודה הממוחשבות ועד לכיסאות נוחות מפנקים המיועדים לפינות המתנה, פינות קפה, מטבחוני שירות וכדומה. אם גם אתם נדרשים לרכישת כסאות משרדיים למטרות אבזור המשרד החדש או המשופץ, בעמוד שלפניכם תוכלו למצוא מספר טיפים מעשיים לבחירת כסאות משרדיים.

בחירת כסאות למשרד – מה חשוב לדעת?

בחירה נכונה של כסאות משרדיים חייבת להיעשות על פי עקרון מנחה מרכזי אחד והוא: רווחת העובדים. עקרון זה נועד לאפשר לעובדי המשרד ליהנות מכיסאות נוחים ופונקציונאליים המאפשרים לכל אחד ואחת מהם לשמור על עקרונות ישיבה נכונה המונעת בין היתר: כאבי גב ושרירים ואי אילו בעיות רפואיות העלולות להיווצר לאורך זמן כתוצאה מישיבה לא נכונה, לרבות, דלקות פרקים, ריפיון שרירים וכדומה.
כסא משרד המיועד לישיבה ממושכת הוא ברוב המקרים כסא משרדי אורטופדי המשלב בתוכו מספר תכונות עיקריות וביניהן:

  • גב מתכוונן המאפשר שינוי של זווית וגובה המושב בהתאם למבנה גופו של העובד/ת העושה בו שימוש
  • משענות יד מתכווננות
  • אפשרות לשינוי גבוה המושב בכל רגע נתון
  • אפשרות לשינוי עומק המושב

כיום, תוכלו ליהנות מהיצע הולך וגדל של כסאות אורטופדיים לסביבת המשרד, דבר המאפשר לכם לרכוש כסא משרדי מעוצב מבלי לוותר על התכונות העיקריות המאפיינות את הכיסא האורטופדי.

ההבדל בין כסאות אורטופדיים לכיסאות ארגונומיים

כאשר ניגשים לרכוש כסאות משרדיים המיועדים למשרדים בהם מונהגות שעות עבודה ממושכות אל מול עמדות העבודה הממוחשבות, חשוב להבדיל בין כסאות אורטופדיים לכיסאות ארגונומיים, כאשר הכסא הארגונומי הוא המומלץ ביותר. הכיסא הארגונומי הוא למעשה כסא משרדי אשר פותח ויוצר בהתאם לעקרונות ארגונומיים המשלבים בתוכם גם את התכונות המאפיינות את הכסא האורטופדי לצד תכונות המשפרות במידה ניכרת את נוחות הישיבה הממושכת על גבי הכיסא.
חשוב לציין שכסאות ארגונומיים מגיעים עם מושבים המשלבים בתוכם תבנית ארגונומית היודעת להתאים את עצמה למבנה גופו של האדם העושה שימוש בכיסא, וזאת לצד מרכיבים נוספים המסייעים רבות לישיבה נכונה לאורך זמן, לרבות, רשת תמיכה לגב התחתון בגב הכיסא, בסיס כסא המגיע עם 5 רצועות, גלגלי כיסא כפולים לניידות נוחה וקלה ועוד.

מה חשוב לבדוק כאשר רוכשים רהיטים משרדיים?

בכל רכישה של מוצרי ריהוט משרדי חשוב לבדוק מספר נושאים חשובים ומרכזיים וביניהם:

• איכות חומרי הגלם מהם מיוצרים הכיסאות
• התאמת הסגנון העיצובי של הכיסא לסביבת העבודה והעיצוב הכללי של המשרד
• טיב והיקף האחריות המוענקת לכם במעמד הרכישה

וכמובן, עלויות הכיסאות הנחוצים לכם והשירות המקצועי המוצע לכם על ידי ספק הכיסאות, לרבות, שירותי ייעוץ והכוונה בנוגע לסוגי ודגמי הכיסאות הנחוצים לכם.

נוספים בנושא מאמרים



איך לבחור נכון כיסא משרדי?

איך לבחור נכון כיסא משרדי?

לפעמים השפע הקיים בשוק יכול לבלבל אותנו ולגרום לנו לתהות מה המוצר העדיף, מה יענה על הצרכים שלנו בצורה הטובה ביותר ואיך נדע שאנחנו עושים את הבחירה הנכונה. שאלה זו צצה גם ברכישת כסא משרדי…

קרא את המאמר
עיצוב חדר ישיבות - מדריך ליצירת מרחב עבודה מושלם

עיצוב חדר ישיבות - מדריך ליצירת מרחב עבודה מושלם

חדר ישיבות הינו הרבה יותר מאשר מקום לכנס בו אנשים, מדובר במרחב עבודה חשוב אשר יכול לקדם שיתוף פעולה, יצירתיות וקבלת החלטות. עיצוב חדר ישיבות נכון יכול להפוך אותו לאבן יסוד להצלחת העסק שלכם. במאמר…

קרא את המאמר
רהיטי מתכת למשרד - כל מה שרצית לדעת

רהיטי מתכת למשרד - כל מה שרצית לדעת

אם אתם נמצאים בהליך של ריהוט המשרד, המטרה שלכם היא בוודאי ליהנות מחד מענה על דרישות פונקציונאליות שונות שיש לכם מכל פריט ריהוט שכזה ומאידך, גם לבחור ברהיטים איכותיים ומרשימים, אשר ישתלבו בהרמוניה עם הסגנון…

קרא את המאמר
4 טיפים לעיצוב משרד עורכי דין

4 טיפים לעיצוב משרד עורכי דין

עורכי הדין נדרשים ללמוד שנים רבות את הלכי החוק והמשפט. חלק מהם, עם סיום הלימודים, מחליטים לעבוד בתור שכירים, בחברות גדולות. וחלק מהם מחליטים להקים עסק עצמאי משלהם. לא משנה לאן מסלול הקריירה לוקח את…

קרא את המאמר
רשימת ציוד משרדי שאתם צריכים להכיר

רשימת ציוד משרדי שאתם צריכים להכיר

יש ציוד שהוא חובה בכל משרד ובלעדיו אי אפשר לעשות את העבודה, לקבל קהל ולעמוד ביעדים. במאמר הבא נביא את הרשימה המלאה ונסביר איך כדאי לבחור כל סוג של ציוד רלוונטי בחירת ציוד משרדי מתבצעת…

קרא את המאמר
דילוג לתוכן