רהיטים למשרד צגה
יצירת קשר
צגה רהיטי משרד

מאמרים

איך לשמור על הריהוט המשרדי בזמן הובלה?

איך לשמור על הריהוט המשרדי בזמן הובלה?

הנכס החשוב ביותר בכל חברה הוא העובדים. הון אנושי מניב תשואה גבוהה, ולכן חשוב להשקיע בו, ובפרט ליצור עבורו סביבת עבודה מעולה. אחד המרכיבים החשובים בסביבת העבודה הוא הריהוט המשרדי, ובהתאם ניתן לראות בשנים האחרונות השקעה הולכת וגדלה בכיסאות מחשב ארגונומיים וגם מעוצבים, שולחנות מחשב מהודרים, ארונות פרקטיים, פינות ישיבה מפנקות, פתרונות מידוף יעילים ושאר רהיטים משרדיים הכרחיים. כשהמשרד משנה כתובת, חשוב מאוד לשמור על כל הריהוט כך שאפשר יהיה ליהנות ממנו גם במיקום החדש. הטיפים הבאים יעזרו לכם לתכנן נכון את המהלך עוד לפני הזמנת שירותי הובלה.

הגנה אופטימלית על כל רהיט וכל פריט

שכבת ההגנה הראשונה לקראת הובלת רהיטים משרדיים היא עיטוף מיטבי של כל שולחן, כל כיסא, כל ארון וכל פריט אחר שתרצו לשמור עליו. אם בחרתם לארוז את המשרד בעצמכם, קחו בחשבון שרק ניילון עבה יספק לריהוט המשרדי שלכם את ההגנה המתאימה לאורך הדרך שכוללת גם העמסה על משאית, גם נסיעה (לפעמים למרחק קצר ולפעמים למרחק ארוך) וגם פריקה והעברה אל המשרד החדש.

תשומת לב מיוחדת לפינות

בנוסף לניילון העבה – וכדאי לשקול גם שימוש ביותר משכבה אחת אם מדובר בפריט ריהוט רגיש או מושקע במיוחד – חשוב להקדיש תשומת לב מיוחדת לפינות של כל רהיט. הפינות הן אזור רגיש מאוד, ולכן רצוי להצמיד אליהן ספוג (באמצעות צלוטייפ עבה) או להיעזר בנייר פצפצים כדי לוודא שלא תהיינה חבטות או מכות לאורך ההובלה שיזיקו להן.

בהקשר זה אסור לשכוח שגם כשמזמינים מוביל מומלץ, שנזהר מאוד לאורך הדרך, עדיין ייתכנו מכות קטנות וחבטות קלות – וחבל לאפשר להן לקלקל את סביבת העבודה של העובדים שלכם.

מובילים מנוסים

כשבוחרים חברת הובלות, כמעט תמיד הפרמטר שמתבלט לעין הוא המחיר. הרצון לחסוך מובן וטבעי, גם כך יש לא מעט הוצאות סביב העברת משרד ובנוסף ימי עבודה אבודים, אבל כדאי לזכור שההשוואה הנכונה היא תמיד של היחס בין העלות לתועלת ולא רק של העלות.

אם תחסכו 100-200 ש”ח על ההובלה אבל התוצאה תהיה פגיעה ברהיט יקר, מן הסתם הנזק יגבר על הרווח. בהתאם חשוב לבחור מובילים עם ניסיון בהובלת ריהוט משרדי, ועוד המלצה היא לוודא שלחברה ישנו ביטוח על תכולת כל הובלה.

מקסימום הגנה במינימום זמן

המגוון הרחב של מובילים בפריסה ארצית מקנה חופש בחירה. כדאי לנצל אותו ולהעדיף חברות שמספקות גם שירותי אריזה. אמנם השירות מייקר את מחיר ההובלה, אבל החיסכון בזמן עבודה, השקט הנפשי בזכות הידיעה שהריהוט ארוז היטב ובעיקר האפשרות להמשיך לעבוד עד רגע לפני המעבר – לכל אלה יש כמובן תועלת רבה מאוד, ולכן זוהי הבחירה המיטבית כמעט בכל מקרה של הובלת משרד.

 

נוספים בנושא מאמרים



4 טיפים לעיצוב משרד עורכי דין

4 טיפים לעיצוב משרד עורכי דין

עורכי הדין נדרשים ללמוד שנים רבות את הלכי החוק והמשפט. חלק מהם, עם סיום הלימודים, מחליטים לעבוד בתור שכירים, בחברות גדולות. וחלק מהם מחליטים להקים עסק עצמאי משלהם. לא משנה לאן מסלול הקריירה לוקח את…

קרא את המאמר
טיפים לבחירת שולחן מנהלים

טיפים לבחירת שולחן מנהלים

שולחנות מנהלים - כל מה שרציתם לדעת שולחן מהווה את אחד מהאלמנטים המרכזיים והבולטים ביותר בכל משרד של מנהל. מהסיבה הזאת, קיימת חשיבות להשקיע זמן ומחשבה בבחירת שולחן, אשר מחד יענה על מלוא הדרישות והצרכים…

קרא את המאמר
בחירת ריהוט משרדי לעסקים - מאיפה מתחילים?

בחירת ריהוט משרדי לעסקים - מאיפה מתחילים?

כל משרד זקוק לסט משלים של ריהוט משרדי. אחרי הכל, משרד שהוא רק ארבע קירות ומכונת קפה עדיין לא נחשב באמת למשרד. השאלה של בחירת ריהוט משרדי רלוונטית אם כן לכל המשרדים באשר הם, ללא…

קרא את המאמר
עולם שלם של כסאות משרדיים - כסאות מחשב, כסאות עבודה, כסאות אורטופדיים

עולם שלם של כסאות משרדיים - כסאות מחשב, כסאות עבודה, כסאות אורטופדיים

כסאות משרדיים הם הגדרה כוללת לכל סוגי הכסאות ומערכות הישיבה הנחוצים לכם בסביבת העבודה המשרדית, החל מכיסאות המיועדות לעמדות עבודה כגון כסאות מחשב, דרך כסאות מנהלים המיועדים לחדרי ישיבות וחדרי הנהלה ועד לכיסאות המתנה המיועדים…

קרא את המאמר
ריהוט בהתאמה אישית - עולם של אפשרויות 

ריהוט בהתאמה אישית - עולם של אפשרויות 

הסביבה בה אנחנו נמצאים משפיעה רבות על תחושתנו, על בריאותנו ועל הפרודוקטיביות שלנו. ריהוט הינו אחד הגורמים המרכזיים אשר תורמים לבניית התחושה של הסביבה שלנו והוא יכול ליצור תחושות שונות לפי סגנון העיצוב שלו. רהיטים…

קרא את המאמר
דילוג לתוכן