רהיטים למשרד צגה
יצירת קשר
צגה רהיטי משרד

מאמרים

איך לשמור על הריהוט המשרדי בזמן הובלה?

איך לשמור על הריהוט המשרדי בזמן הובלה?

הנכס החשוב ביותר בכל חברה הוא העובדים.

הון אנושי מניב תשואה גבוהה, ולכן חשוב להשקיע בו,

ובפרט ליצור עבורו סביבת עבודה מעולה.

אחד המרכיבים החשובים בסביבת העבודה הוא הריהוט המשרדי,

ובהתאם ניתן לראות בשנים האחרונות השקעה הולכת וגדלה בכיסאות מחשב ארגונומיים

וגם מעוצבים, שולחנות מחשב מהודרים, ארונות פרקטיים, פינות ישיבה מפנקות,

פתרונות מידוף יעילים ושאר רהיטים משרדיים הכרחיים.

כשהמשרד משנה כתובת חשוב מאוד לשמור על כל הריהוט

כך שאפשר יהיה ליהנות ממנו גם במיקום החדש.

הטיפים הבאים יעזרו לכם לתכנן נכון את המהלך עוד לפני הזמנת שירותי הובלה.

הגנה אופטימלית על כל רהיט וכל פריט

שכבת ההגנה הראשונה לקראת הובלת רהיטים משרדיים היא עיטוף מיטבי

של כל שולחן, כל כיסא, כל ארון וכל פריט אחר שתרצו לשמור עליו.

אם בחרתם לארוז את המשרד בעצמכם, קחו בחשבון שרק ניילון עבה יספק לריהוט המשרדי שלכם

את ההגנה המתאימה לאורך הדרך שכוללת גם העמסה על משאית,

גם נסיעה (לפעמים למרחק קצר ולפעמים למרחק ארוך) וגם פריקה והעברה אל המשרד החדש.

תשומת לב מיוחדת לפינות

בנוסף לניילון העבה – וכדאי לשקול גם שימוש ביותר משכבה אחת אם מדובר בפריט ריהוט רגיש או מושקע במיוחד

חשוב להקדיש תשומת לב מיוחדת לפינות של כל רהיט. הפינות הן אזור רגיש מאוד,

ולכן רצוי להצמיד אליהן ספוג (באמצעות סלוטייפ עבה)

או להיעזר בנייר פצפצים כדי לוודא שלא תהיינה חבטות או מכות לאורך ההובלה שיזיקו להן.

בהקשר זה אסור לשכוח שגם כשמזמינים מוביל מומלץ, שנזהר מאוד לאורך הדרך,

עדיין ייתכנו מכות קטנות וחבטות קלות – וחבל לאפשר להן לקלקל את סביבת העבודה של העובדים שלכם.

מובילים מנוסים

כשבוחרים חברת הובלות, כמעט תמיד הפרמטר שמתבלט לעין הוא המחיר. הרצון לחסוך מובן וטבעי, גם כך יש לא מעט הוצאות סביב העברת משרד ובנוסף ימי עבודה אבודים, אבל כדאי לזכור שההשוואה הנכונה היא תמיד של היחס בין העלות לתועלת ולא רק של העלות.

אם תחסכו 100-200 ש"ח על ההובלה אבל התוצאה תהיה פגיעה ברהיט יקר, מן הסתם הנזק יגבר על הרווח. בהתאם חשוב לבחור מובילים עם ניסיון בהובלת ריהוט משרדי, ועוד המלצה היא לוודא שלחברה ישנו ביטוח על תכולת כל הובלה.

מקסימום הגנה במינימום זמן

המגוון הרחב של מובילים בפריסה ארצית מקנה חופש בחירה. כדאי לנצל אותו ולהעדיף חברות שמספקות גם שירותי אריזה. אמנם השירות מייקר את מחיר ההובלה, אבל החיסכון בזמן עבודה,

השקט הנפשי בזכות הידיעה שצוות האריזה אורז את הריהוט היטב עם שכבות הגנה מרובות
כדי למנוע נזק בעת ההובלה למיקום החדש. ובעיקר האפשרות להמשיך לעבוד עד רגע לפני המעבר – לכל אלה יש כמובן תועלת רבה מאוד, ולכן זוהי הבחירה המיטבית כמעט בכל מקרה של הובלת משרד.

 

נוספים בנושא מאמרים



שילוב ריהוט משרדי מודרני - כך תעשו זאת נכון

שילוב ריהוט משרדי מודרני - כך תעשו זאת נכון

לא יהיה מוגזם להגיד שאף משרד לא שלם בלי סט הולם של ריהוט משרדי. כיסאות משרדיים, ספות ושולחנות הם מאבני הליבה של כל משרד שמכבד את עצמו. בימינו, מעצבי משרדים רבים רוצים לשוות למשרדיהם חזות…

קרא את המאמר
ריהוט משרדי לסטודנטים

ריהוט משרדי לסטודנטים

התנאים שבהם סטודנטים יושבים כדי לכתוב עבודות משפיעים בצורה דרמטית על הציונים ועל ההנאה שלהם. אז איך בוחרים את הריהוט המשרדי הכי מתאים וכמה זה אמור לעלות? הנה כל התשובות יש כמה אלמנטים שמשפיעים על…

קרא את המאמר
צ'קליסט ריהוט לפני כניסה למשרד חדש

צ'קליסט ריהוט לפני כניסה למשרד חדש

ריהוט למשרד חדש בשעה טובה, אתם עומדים לקראת כניסה למשרד חדש, עכשיו, בכדי שהמשרד אכן יהיה מוכן לקראתכם ויכלול את כל מה שאתם צריכים, ההמלצה היא להשקיע בהליך התכנון הראשוני. הליך תכנון מסודר יכול להתבסס…

קרא את המאמר
5 דגשים עיקריים לבחירת ריהוט משרדי

5 דגשים עיקריים לבחירת ריהוט משרדי

דגשים חשובים לפריטי ריהוט משרדי הם הגדרה כוללת למגוון הולך וגדל של פריטי ריהוט הנחוצים לסביבת העבודה המשרדית, החל מכסאות ושולחנות משרדיים, דרך פינות ישיבה ופתרונות אחסון משרדיים ועד לפריטי ריהוט דקורטיביים לסביבת המטבח המשרדי,…

קרא את המאמר
שולחנות כתיבה לסטודנטים - כיצד לבחור את השולחן הנכון?

שולחנות כתיבה לסטודנטים - כיצד לבחור את השולחן הנכון?

כלי עבודה משמעותי של הסטודנטים, לצד היכולת לקבוע עם הם לומדים בנוחות המקסימאלית, הוא שולחן סטודנט, באמצעותו הם מעבירים שעות לימוד רבות ככל הנדרש. אין ספק כי כל סטודנט יבחר לעצמו שולחן סטודנט בהתאמה מלאה…

קרא את המאמר
דילוג לתוכן