רהיטים למשרד צגה
יצירת קשר
צגה רהיטי משרד

מאמרים

כך תבחרו נכון ריהוט משרדי לחדר מנהלים

כך תבחרו נכון ריהוט משרדי לחדר מנהלים

משפצים או משדרגים את סביבת העבודה המשרדית?

בעמוד שלפניכם תוכלו למצוא מספר טיפים מעולים לבחירת ריהוט משרדי לחדרי מנהלים.

אביזרי ריהוט למשרד המנהל

ראשית, חדרי מנהלים בסביבת העבודה המשרדית הם חדרי עבודה מרווחים ביחס לחדרי העבודה האחרים,

ושנית, ברוב המקרים, הם משמשים למטרות פגישות עסקיות חשובות עם לקוחות המשרד

ובנוסף לצרכי ניהול פגישות עבודה עם עובדי המשרד.

כפועל יוצא מכך, נהוג לאבזר את חדרי המנהלים בפריטי ריהוט יוקרתיים

בהשוואה לפריטי הריהוט בחדרי העבודה ו/או עמדות העבודה הממוחשבות.

סוגי ריהוט משרדי לחדרי מנהלים

כאשר מדברים על ריהוט משרדי לחדרי מנהלים מדברים על מספר סוגי ריהוט כלליים נחוצים.

וביניהם, שולחנות מנהלים גדולים ומאסיביים

ובהתאם לגודל החדר כסא מנהלים בעל משענת גב ארוכה וגבוהה יותר בהשוואה לסוגי כסאות אחרים במשרד,

מערכת מדפים דקורטיבית לאחסון מסמכים, ניירות עבודה, תיקיות,

ספרי ניהול וכדומה וסוגי ריהוט נוספים בהתאם לגודל החדר ומטרות השימוש בו.

בחדרי מנהלים גדולים ומרווחים, נהוג לשלוב שולחן משרדי נוסף

המשמש למטרות אירוח וקיום מפגשי עבודה בגובה העיניים.

ברוב המקרים, מדובר בשולחן משרדי עגול

המאפשר יצירת תקשורת א-פורמאלית בין המנהל לבין יתר האנשים עימם הוא נפגש סביב השולחן.

מה מייחד ומאפיין את הריהוט המשרדי לחדר מנהלים?

במשרדים ומקומות עבודה בהם קיימת היררכיית ניהול ברורה וחד משמעית,

קיימת חשיבות רבה לייחוד פריטי הריהוט המאבזרים את חדר המנהלים

ברוב המקרים, מדובר בפריטי ריהוט משרדי יוקרתיים יותר ומאסיביים יותר

המיוצרים מחומרי גלם איכותיים ועמידים לאורך זמן

יחד עם זאת, קיימת חשיבות רבה לבחירת מערכות ריהוט המתכתבות עם הקו העיצובי של המשרד

והמסר העיצובי אותו אתם מעוניינים להשיג

באמצעות פריטי הריהוט השונים. כפועל יוצא מכך, שולחן מנהלים יהיה תמיד יותר יוקרתי ומרשים לעין

משולחנות העבודה המשרדיים המצויים בסביבת העבודה.

טיפים חשובים לבחירה נכונה של פריטי ריהוט לחדר מנהלים

כאשר מאבזרים את חדרי המנהלים בסביבת העבודה, מומלץ להתייחס למספר פרמטרים מקדימים כגון:

  1. גודל החדר ומטרות השימוש בו ברמת העבודה השוטפת
  2. מספר האורחים המקסימאלי בכל פגישת עבודה חשובה
  3. הקו העיצובי הכללי של סביבת העבודה
  4. רמת הדרג הניהולי של האדם העתיד לעשות שימוש בחדר

מעבר לכך, קיימת חשיבות רבה לרכישת פריטי ריהוט משרד דקורטיביים מצד אחד

ופונקציונאליים מצד שני,

ולכן, בחירת כסאות מנהלים לצורך העניין מומלץ שתעשה מתוך דגמי כסאות אורטופדיים

המגיעים עם שכבת ריפוד עבה יחסית ועם מנגנוני כוונון איכותיים.

כמו כן, חשוב להתייחס לאווירה העיצובית הכללית של חדר המנהלים

אותה אתם מעוניינים ליצור ולהוסיף פריטי דקורציה כאלו ואחרים המייחדים את חדר המנהלים,

לרבות, עציץ גדול ודקורטיבי, עגלת משקאות מעוצבת, גאדג'טים מדליקים למערכת המדפים ושולחן המנהלים וכדומה.

נוספים בנושא מאמרים



איך לשמור על הריהוט המשרדי בזמן הובלה?

איך לשמור על הריהוט המשרדי בזמן הובלה?

הנכס החשוב ביותר בכל חברה הוא העובדים. הון אנושי מניב תשואה גבוהה, ולכן חשוב להשקיע בו, ובפרט ליצור עבורו סביבת עבודה מעולה. אחד המרכיבים החשובים בסביבת העבודה הוא הריהוט המשרדי, ובהתאם ניתן לראות בשנים האחרונות…

קרא את המאמר
5 דגשים עיקריים לבחירת ריהוט משרדי

5 דגשים עיקריים לבחירת ריהוט משרדי

דגשים חשובים לפריטי ריהוט משרדי הם הגדרה כוללת למגוון הולך וגדל של פריטי ריהוט הנחוצים לסביבת העבודה המשרדית, החל מכסאות ושולחנות משרדיים, דרך פינות ישיבה ופתרונות אחסון משרדיים ועד לפריטי ריהוט דקורטיביים לסביבת המטבח המשרדי,…

קרא את המאמר
עיצוב חדר ישיבות - מדריך ליצירת מרחב עבודה מושלם

עיצוב חדר ישיבות - מדריך ליצירת מרחב עבודה מושלם

עיצוב חדר ישיבות הינו הרבה יותר מאשר מקום לכנס בו אנשים, מדובר במרחב עבודה חשוב אשר יכול לקדם שיתוף פעולה, יצירתיות וקבלת החלטות. עיצוב חדר ישיבות נכון יכול להפוך אותו לאבן יסוד להצלחת העסק שלכם.…

קרא את המאמר
עיצוב ותכנון אופן ספייס

עיצוב ותכנון אופן ספייס

Open Space הפך בשנים האחרונות לסגנון עיצוב פופולרי במשרדים רבים. גישת עיצוב זו מאופיינת בחלל עבודה פתוח המאפשר שיתוף פעולה, תקשורת יצירתית ותחושת של קהילתיות וחיבור במקום העבודה. עם זאת, עיצוב ותכנון אופן ספייס יעיל…

קרא את המאמר
ריהוט ארגונומי למשרד - כל מה שצריך לדעת על סביבת עבודה ארגונומית

ריהוט ארגונומי למשרד - כל מה שצריך לדעת על סביבת עבודה ארגונומית

ארגונומיה, שפירושה ביוונית הנדסת אנוש, היא תורה חשובה לכל מי ששואף לייצר סביבת עבודה שתיטיב עם עובדיו ותהיה בריאה עבורם. אחד מהמאפיינים הבולטים של ארגונומיה במשרד הוא בחירת ריהוט ארגונומי מותאם ובריא לעובדים. במאמר הבא…

קרא את המאמר
דילוג לתוכן