רהיטים למשרד צגה
יצירת קשר
צגה רהיטי משרד

מאמרים

כך תבחרו נכון ריהוט משרדי לחדר מנהלים

כך תבחרו נכון ריהוט משרדי לחדר מנהלים

משפצים או משדרגים את סביבת העבודה המשרדית? בעמוד שלפניכם תוכלו למצוא מספר טיפים מעולים לבחירת ריהוט משרדי לחדרי מנהלים.

אביזרי ריהוט למשרד המנהל

חדרי מנהלים בסביבת העבודה המשרדית הם חדרי עבודה מרווחים ביחס לחדרי העבודה האחרים, וברוב המקרים, הם משמשים למטרות פגישות עסקיות חשובות עם לקוחות המשרד ולצרכי ניהול פגישות עבודה עם עובדי המשרד. כפועל יוצא מכך, נהוג לאבזר את חדרי המנהלים בפריטי ריהוט יוקרתיים בהשוואה לפריטי הריהוט בחדרי העבודה ו/או עמדות העבודה הממוחשבות.

סוגי ריהוט משרדי לחדרי מנהלים

כאשר מדברים על ריהוט משרדי לחדרי מנהלים מדברים על מספר סוגי ריהוט כלליים הנחוצים לכל חדר מנהל, וביניהם, שולחנות מנהלים גדולים ומאסיביים בהתאם לגודל החדר, כסא מנהלים בעל משענת גב ארוכה וגבוהה יותר בהשוואה לסוגי כסאות אחרים במשרד, מערכת מדפים דקורטיבית לאחסון מסמכים, ניירות עבודה, תיקיות, ספרי ניהול וכדומה וסוגי ריהוט נוספים בהתאם לגודל החדר ומטרות השימוש בו. בחדרי מנהלים גדולים ומרווחים, נהוג לשלוב שולחן משרדי נוסף המשמש למטרות אירוח וקיום מפגשי עבודה בגובה העיניים. ברוב המקרים, מדובר בשולחן משרדי עגול המאפשר יצירת תקשורת א-פורמאלית בין המנהל לבין יתר האנשים עימם הוא נפגש סביב השולחן.

מה מייחד ומאפיין את הריהוט המשרדי לחדר מנהלים?

במשרדים ומקומות עבודה בהם קיימת היררכיית ניהול ברורה וחד משמעית, קיימת חשיבות רבה לייחוד פריטי הריהוט המאבזרים את חדר המנהלים מפריטי הריהוט המאבזרים את יתר חדרי העבודה. ברוב המקרים, מדובר בפריטי ריהוט משרדי יוקרתיים יותר ומאסיביים יותר המיוצרים מחומרי גלם איכותיים ועמידים לאורך זמן. יחד עם זאת, קיימת חשיבות רבה לבחירת מערכות ריהוט המתכתבות עם הקו העיצובי של המשרד והמסר העיצובי אותו אתם מעוניינים להשיג באמצעות פריטי הריהוט השונים. כפועל יוצא מכך, שולחן מנהלים יהיה תמיד יותר יוקרתי ומרשים לעין משולחנות העבודה המשרדיים המצויים בסביבת העבודה.

טיפים חשובים לבחירה נכונה של פריטי ריהוט לחדר מנהלים

כאשר מאבזרים את חדרי המנהלים בסביבת העבודה, מומלץ להתייחס למספר פרמטרים מקדימים כגון:

  1. גודל החדר ומטרות השימוש בו ברמת העבודה השוטפת
  2. מספר האורחים המקסימאלי בכל פגישת עבודה חשובה
  3. הקו העיצובי הכללי של סביבת העבודה
  4. רמת הדרג הניהולי של האדם העתיד לעשות שימוש בחדר

מעבר לכך, קיימת חשיבות רבה לרכישת פריטי ריהוט משרד דקורטיביים מצד אחד ופונקציונאליים מצד שני, ולכן, בחירת כסאות מנהלים לצורך העניין מומלץ שתעשה מתוך דגמי כסאות אורטופדיים המגיעים עם שכבת ריפוד עבה יחסית ועם מנגנוני כוונון איכותיים. כמו כן, חשוב להתייחס לאווירה העיצובית הכללית של חדר המנהלים אותה אתם מעוניינים ליצור ולהוסיף פריטי דקורציה כאלו ואחרים המייחדים את חדר המנהלים, לרבות, עציץ גדול ודקורטיבי, עגלת משקאות מעוצבת, גאדג’טים מדליקים למערכת המדפים ושולחן המנהלים וכדומה.

נוספים בנושא מאמרים



איך ואיזה מדפים לבחור למחסן

איך ואיזה מדפים לבחור למחסן

מדפים למחסן מיוצרים כיום ממספר חומרי גלם עיקריים אותם ניתן להתאים לסוג וגודל המחסן ולמשקל הסחורות ו/או פריטי האחסון המאוחסנים בו, כאשר בין חומרי הגלם העיקריים מצויים ברזל ומתכת. מדפי ברזל מיועדים בדרך כלל למחסנים…

קרא את המאמר
5 דגשים עיקריים לבחירת ריהוט משרדי

5 דגשים עיקריים לבחירת ריהוט משרדי

פריטי ריהוט משרדי הם הגדרה כוללת למגוון הולך וגדל של פריטי ריהוט הנחוצים לסביבת העבודה המשרדית, החל מכסאות ושולחנות משרדיים, דרך פינות ישיבה ופתרונות אחסון משרדיים ועד לפריטי ריהוט דקורטיביים לסביבת המטבח המשרדי, פינת ההמתנה…

קרא את המאמר
בחירת ריהוט משרדי לעסקים - מאיפה מתחילים?

בחירת ריהוט משרדי לעסקים - מאיפה מתחילים?

כל משרד זקוק לסט משלים של ריהוט משרדי. אחרי הכל, משרד שהוא רק ארבע קירות ומכונת קפה עדיין לא נחשב באמת למשרד. השאלה של בחירת ריהוט משרדי רלוונטית אם כן לכל המשרדים באשר הם, ללא…

קרא את המאמר
מהן עמדות טלמרקטינג למשרד?

מהן עמדות טלמרקטינג למשרד?

עמדות טלמרקטינג היו (כמעט) מאז ומעולם עמדות חיוניות למשרדים השונים אשר מנהלים שיחות רבות ומגוונות במהלך היום יום, בין אם אלו הן שיחות מכירה, שיחות שירות, תמיכה ובכלל. לעמדות אלו יתרונות רבים ומגוונים אודות חלקם…

קרא את המאמר
איך לבחור נכון כיסא משרדי?

איך לבחור נכון כיסא משרדי?

לפעמים השפע הקיים בשוק יכול לבלבל אותנו ולגרום לנו לתהות מה המוצר העדיף, מה יענה על הצרכים שלנו בצורה הטובה ביותר ואיך נדע שאנחנו עושים את הבחירה הנכונה. שאלה זו צצה גם ברכישת כסא משרדי…

קרא את המאמר
דילוג לתוכן