רהיטים למשרד צגה
יצירת קשר
צגה רהיטי משרד

מאמרים

מדריך לבחירת ריהוט למשרד

מדריך לבחירת ריהוט למשרד

אם אתם בדיוק מעצבים את המשרד שלכם, ביתי או מסחרי, או שאתם אנשי מקצוע שנבחרתם לעיצוב משרד על כל המשתמע מכך – אולי תוכלו להיעזר כאן במדריך המקוצר לבחירת ריהוט משרדי. המדריך ייתן לכם את הטיפים החשובים לביצוע המשימה ביעילות ובמקצועיות
עיצוב משרד זו לא משימה פשוטה, לא מספיק להיות בעל טעם טוב על מנת להצליח בביצוע מאחר ומטרתו של העיצוב היא לא רק סביבה יפה ומעוצבת, אלא גם יעילה ואפקטיבית המשרה אווירה של מוסר עבודה גבוה עם אווירה נעימה. חושבים שאתם מסוגלים לחשוב על כל הפרטים הקטנים? בואו ותגלו אם אתם בכיוון.

בחירת אנשי המקצוע הנכונים

על מנת לשמור על הריהוט כמו חדש ולא לפגוע בו בעת הניקיון, חשוב לנקות כל רהיט עם החומרים המתאימים לו, בין אם מדובר בריפוד ובין אם מדובר בעץ. יש הרבה חברות ניקיון משרדים מומלצות שעושות עבודות ניקיון מדהימות בין אם מדובר על ניקוי או חידוש ריהוט משרדי.
בעת הרכישה כדאי לקבל הדרכה מפורטת בנושא שתאפשר לכם לעשות את הפעולות הנכונות ולהימנע מנזקים בלתי הפיכים.
את הרהיטים כדאי לרכוש במקום אשר נותן לכם עסקה משתלמת, שכוללת את כל מה שאתם זקוקים לו. משלוח, הרכבה או הדרכה.

בחירת צבעים

בחירת הצבעים היא תהליך מחשבתי ארוך. אם בבית שלכם אתם בוחרים את הצבעים שאתם אוהבים ומשלבים אותם עם טעמם של שאר בני הבית, הרי שכאשר מדובר בעיצוב משרד המשימה היא אחרת לגמרי. בחירת הצבעים צריכה להקרין בו זמנית גם רוגע וקו נקי לעיניים וגם חדשנות ואווירה ביתית. אם כן, לא מספיק לבחור את הצבעים שנראים לכם מתאימים באמירתם ללוגו החברה או שיקול בסגנון הזה, אלא מומלץ להתייעץ עם איש מקצוע לגבי שאר המטרות בבחירת הצבעים.

בחירת ריהוט משרדי

גם בבחירת ריהוט משרדי לא מספיק לבחור את הצבעים והעיצוב שמוצאים חן בעינכם, אם כי זה חלק בלתי נפרד מהבחירה. ריהוט משרדי צריך להיות נוח לשימושים הספציפיים לכל משרד, אם מדובר בפגישות רבות משתתפים שמתרחשות לעיתים קרובות ואם מדובר על ישיבות ממושכות מול המחשב – הכל צריך להיות משוקלל ולהיות חלק מההחלטה הסופית. הנוחות של העובדים היא חלק חשוב מהמוטיבציה של העובדים להיות אפקטיביים בעבודתם.

שמירה על סביבה נעימה

תחזוקת ריהוט משרדי חשובה לא פחות מבחירה שלו בשלב הראשוני. אם אתם רוצים להשקיע באופן חד פעמי על הריהוט עצמו, תצטרכו לדאוג על שמירה על ריהוט משרדי נקי כך שהוא ימשיך להיות מזמין ונוח לעובדים כולם. גם עמדות העבודה מול המחשב, גם חדרי הישיבו ואפילו האזור המיועד להפסקות אכילה והתרעננות – כולם זקוקים לתחזוקה. ניקוי ריהוט משרדי צריך להתבצע באופן כזה שהוא שומר על הרהיטים עצמם ומאריך את חייהם ולא מקצר אותם, וכלן חשוב לבחור איש מקצוע נכון.

נוספים בנושא מאמרים



איך לייצר סביבת עבודה נעימה במשרד?

איך לייצר סביבת עבודה נעימה במשרד?

סביבת עבודה נעימה במשרד היא לא רק עניין חשוב בשביל מצב רוחם של העובדים (על אף שזה גם כמובן ערך משמעותי מאוד) אלא גם בשביל לבנות משרד איכותי ומקצועי עם תפוקה מיטבית. אבל איך מייצרים…

קרא את המאמר
ריהוט ארגונומי למשרד - כל מה שצריך לדעת על סביבת עבודה ארגונומית

ריהוט ארגונומי למשרד - כל מה שצריך לדעת על סביבת עבודה ארגונומית

ארגונומיה, שפירושה ביוונית הנדסת אנוש, היא תורה חשובה לכל מי ששואף לייצר סביבת עבודה שתיטיב עם עובדיו ותהיה בריאה עבורם. אחד מהמאפיינים הבולטים של ארגונומיה במשרד הוא בחירת ריהוט ארגונומי מותאם ובריא לעובדים. במאמר הבא…

קרא את המאמר
ריהוט משרדי משומש או חדש - מה עדיף ומה צריך לבדוק לפני שמחליטים?

ריהוט משרדי משומש או חדש - מה עדיף ומה צריך לבדוק לפני שמחליטים?

קנייה של ריהוט משרדי יכולה להיות עניין די יקר שמגיע לאלפי ואף לעשרות אלפי שקלים. לכן בעלי משרדים רבים שואפים לצמצם הוצאות ולנסות לקנות ריהוט משומש שיביא לחיסכון בקנייה. במאמר הבא נעסוק בשאלת "ריהוט משרדי…

קרא את המאמר
ריהוט משרדי לסטודנטים

ריהוט משרדי לסטודנטים

הכיסא, השולחן והתנאים שבהם סטודנטים יושבים כדי לכתוב עבודות ולהכין מטלות משפיעים בצורה דרמטית על הציונים ועל ההנאה שלהם מהלימודים באקדמיה. אז איך בוחרים את הריהוט המשרדי הכי מתאים וכמה זה אמור לעלות? הנה כל…

קרא את המאמר
שילוב ריהוט משרדי מודרני - כך תעשו זאת נכון

שילוב ריהוט משרדי מודרני - כך תעשו זאת נכון

לא יהיה מוגזם להגיד שאף משרד לא שלם בלי סט הולם של ריהוט משרדי. כיסאות משרדיים, ספות ושולחנות הם מאבני הליבה של כל משרד שמכבד את עצמו. בימינו, מעצבי משרדים רבים רוצים לשוות למשרדיהם חזות…

קרא את המאמר
דילוג לתוכן