רהיטים למשרד צגה
יצירת קשר
צגה רהיטי משרד

מאמרים

איך לייצר סביבת עבודה נעימה במשרד?

איך לייצר סביבת עבודה נעימה במשרד?

סביבת עבודה נעימה במשרד היא לא רק עניין חשוב בשביל מצב רוחם של העובדים

על אף שזה גם כמובן ערך משמעותי מאוד אלא גם בשביל לבנות משרד איכותי ומקצועי עם תפוקה מיטבית.

אבל איך מייצרים סביבת עבודה נעימה ופורייה?

על כך במאמר הבא.

לא מתפשרים על איכות

הכלל הראשון ביצירת סביבה עבודה משרדית נעימה

הוא בניית מרחב פיזי מוצלח שעונה על כל צרכי העובדים ביום העבודה שלהם.

כאשר מדובר על עובדי משרד, שמבלים את מרבית זמנם בישיבה,

חשוב למשל להשקיע מאוד בבחירה של ריהוט משרדי איכותי, נעים לעין ובעיקר נח למשתמש.
כך למשל, עובדים זקוקים לסט מקיף ואיכותי של כיסאות מחשב, שולחנות מחשב, פינות ישיבה למשרד וכיוצא בזה,

על מנת שיעבירו את יומם במשרד באופן בריא

ומותאם להם כך שהישיבה הארוכה מול המסך לא תהיה מתישה מדי.

בהקשר זה יש לציין שלא כדאי לבחור כל כסא משרדי

אלא להשקיע ברכישת כסאות ארגונומיים שיטיבו עם גב העובדים.

השקעה בעיצוב היא דבר חשוב

מעבר לפרקטיות המתבטאת בין היתר בבחירה נכונה של רהיטים למשרד,

חשובה מאוד ההשקעה בעיצוב הכולל של המשרד,

על מנת שישרה את האווירה המתאימה.

כזאת שמשדרת איזון נכון בין מקצועיות לחמימות וביתיות

באופן כללי מאוד, עיצוב נכון יוצר משרד שכיף להיות אבל באים לעבוד בו.
חשוב לזכור שעיצוב הוא לא רק אסתטיקה (למרות שהקפדה על עניין זה היא דבר חשוב מאוד)

אלא גם חשיבה על כל הצרכים העולים במשרד.

כך למשל, לקוחות באים למשרד לפגישות עסקיות?

דאגו שיהיה להם חדר המתנה מרווח עם ספות המתנה למשרד נעימות,

מכונת קפה, ועוד דברים חביבים שנכללים תחת הקטגוריה של פינות המתנה למשרד.

השקעה ברווחה היא סוד ההצלחה

סביבת עבודה נעימה היא לא רק מרחב פיזי מוצלח מצויד כראוי בסט שולחנות משרדיים או כסאות משרדיים.

חשוב גם להבין ללב העובדים ולהשקיע בדברים שמעבר לעבודה השוטפת ולסדר היום הבסיסי.
כך למשל יצירת מסורות שונות במשרד, הזמנה לערבי גיבוש עובדים מדי פעם,

ארגון "הפי האוור" במשרד ודאגה לעובד גם כאיש משפחה עם חיים פרטיים הם עניינים שאסור להזניח.

סביבת עבודה נעימה היא בראש ובראשונה סביבה שלא רואה בעובד שלה אובייקט מזדמן

אלא אדם בפני עצמו שיש לדאוג לו ולהעניק לו משמעות והנאה.

חשיבה על הפרטים הקטנים

סביבת עבודה משרדית יכולה להיות לפעמים מאוד טובה ברמה הכללית

אך יש גם לחשוב על הפרטים הקטנים.

כך למשל, חדר שירותים שממוקם קרוב מדי לשולחנות העובדים יכול לקלקל את כל האווירה, לא משנה כמה השקעתם במשאבי אנוש או בריהוט איכותי.
לכן חשוב להיות כל הזמן עם היד על הדופק ולהרגיש את האווירה הכללית במשרד. אסור להתמקד רק במטרות הגדולות של המשרד, אלא גם לבלות בין העובדים, להבין איפה אפשר להשתפר מבחינתם ולסייע במה שמפריע להם.

נוספים בנושא מאמרים



הדגשים לבחירת כסא מנהלים איכותי

הדגשים לבחירת כסא מנהלים איכותי

כסאות מנהלים למרות שמם המחייב "כסאות מנהלים", כסאות אלו משמשים כיום לא רק בעלי תפקידים בכירים בחברות אלא גם עובדים רגילים, סטודנטים, תלמידים, פרילאנסרים ולמעשה, כל מי שאמור לשבת על כיסא במשך שעות רבות ומבקש…

קרא את המאמר
ריהוט בהתאמה אישית - עולם של אפשרויות 

ריהוט בהתאמה אישית - עולם של אפשרויות 

הסביבה בה אנחנו נמצאים משפיעה רבות על תחושתנו, על בריאותנו ועל הפרודוקטיביות שלנו. ריהוט הינו אחד הגורמים המרכזיים אשר תורמים לבניית התחושה של הסביבה שלנו והוא יכול ליצור תחושות שונות לפי סגנון העיצוב שלו. רהיטים…

קרא את המאמר
ריהוט ארגונומי למשרד - כל מה שצריך לדעת על סביבת עבודה ארגונומית

ריהוט ארגונומי למשרד - כל מה שצריך לדעת על סביבת עבודה ארגונומית

ארגונומיה, שפירושה ביוונית הנדסת אנוש, היא תורה חשובה לכל מי ששואף לייצר סביבת עבודה שתיטיב עם עובדיו ותהיה בריאה עבורם. אחד מהמאפיינים הבולטים של ארגונומיה במשרד הוא בחירת ריהוט ארגונומי מותאם ובריא לעובדים. במאמר הבא…

קרא את המאמר
השפעה של ריהוט משרדי על הפרודוקטיביות של העובדים

השפעה של ריהוט משרדי על הפרודוקטיביות של העובדים

ריהוט משרדי בניגוד לדעה שרווחה בעולם העסקים עד העשורים האחרונים, הריהוט המשרדי אינו אמצעי פונקציונלי בלבד, והשפעתו חורגת הרבה מעבר לתפאורה של העבודה המשרדית. בעקבות מחקרים שנערכו בנושא ברחבי העולם ובמשרדים ממגוון סוגים, נמצא כי…

קרא את המאמר
ריהוט משרדי משומש או חדש - מה עדיף ומה צריך לבדוק לפני שמחליטים?

ריהוט משרדי משומש או חדש - מה עדיף ומה צריך לבדוק לפני שמחליטים?

קנייה של ריהוט משרדי יכולה להיות עניין די יקר שמגיע לאלפי ואף לעשרות אלפי שקלים. לכן בעלי משרדים רבים שואפים לצמצם הוצאות ולנסות לקנות ריהוט משומש שיביא לחיסכון בקנייה . במאמר הבא נעסוק בשאלת "ריהוט…

קרא את המאמר
דילוג לתוכן