רהיטים למשרד צגה
יצירת קשר
צגה רהיטי משרד

מאמרים

רשימת ציוד משרדי שאתם צריכים להכיר

רשימת ציוד משרדי שאתם צריכים להכיר

יש ציוד שהוא חובה בכל משרד ובלעדיו אי אפשר לעשות את העבודה, לקבל קהל ולעמוד ביעדים. במאמר הבא נביא את הרשימה המלאה ונסביר איך כדאי לבחור כל סוג של ציוד רלוונטי

בחירת ציוד משרדי מתבצעת בשלבים המוקדמים של הקמת העסק. רגע אחרי שבוחרים ריהוט משרדי ומעצבים את חלל הפנים על מנת להשאיר רושם ראשוני חיובי על הלקוחות וגם על העובדים, צריך להקצות את הציוד הרלוונטי. באמצעות הציוד ניתן לבצע את העבודה טוב יותר, להגביר את התפוקה ולעמוד ביעדים. חוץ מזה, הציוד שיש במשרד ומונח על השולחן קובע מה הלקוחות הפוטנציאליים יחשבו עלינו.

אז מאיפה מתחילים? הנה כמה פריטי חובה שצריכים לעמוד בראש סדר העדיפויות של כל משרד:

1. כלי כתיבה

הבסיס הוא הדבר החשוב ביותר במשרד ולכן חייבים להקצות כלי כתיבה מתאימים לעובדים. גם אם רוב העבודה מתבצעת על גבי מחשב, אין כמו כלי כתיבה זמינים כדי שלעובדים יהיו אמצעים מתאימים לרשום הערות, לציין תגובות ועוד.

2. חותמת

מאוד כדאי שלכל משרד יהיו חותמות רלוונטיות. מבחינה בירוקרטית, הזמנת חותמות חשובה כי היא מאפשרת לשלוח סוגים שונים של מסמכים רשמיים לרשויות המדינה. טכנית, החותמת יכולה לסייע לתפקוד של העסק מול קולגות, לקוחות, עובדים ומחלקות שונות של הארגון. בנוסף, לחותמת יש תפקיד מבחינת המיתוג של המוצר או השירות.

3. קלסרים

רשימת הציוד המשרדי כוללת בתוכה פתרונות אחסון. כאן יש הבדל בין רהיטים כגון ארונות מודולאריים למשרד או מדפים מעוצבים, לבין פתרונות זמינים וניידים יותר כגון קלסרים ייעודיים. באמצעות הקצאת דפים בתוך קלסרים ניתן לשמור היטב על הסדר והארגון גם במשרד עמוס, או לחסוך זמן יקר ערך עבור העובדים שמחפשים מסמך מסוים.

שולחן עבודה, כסא משרדי באיכות גבוהה
שולחן עבודה, כסא משרדי באיכות גבוהה

4. דפים

גם מוצרי הנייר הם חלק בלתי נפרד מרשימת הציוד המשרדי המומלצת. על קצה המזלג, אפשר להזכיר בהקשר הזה דפים רגילים או דפים מעוצבים וממותגים, מעטפות עם או בלי לוגו של העסק ועוד. באמצעות הדפים ניתן להקצות עבור העובדים פתרונות לכתיבה ולייעל גם את העבודה מול הלקוחות.

5. לוח תכנון ולוח שנה

הדברים הקטנים עושים הבדל גדול מבחינת האופן שבו מארגנים את הציוד המשרדי. כך לדוגמא לוח תכנון שעוקב אחרי כל המועדים והמשימות שקשורות לעבודה הוא קריטי לצורך שיתוף פעולה בין עובדים שונים, בעוד לוח שנה יאפשר לציין תזכורות יום יומיות שקשורות לתחום ולענף שבו עובדים.

6. גורס נייר ומדפסת

בכל משרד יש מכשירי חשמל רלוונטיים ובראשם גורס נייר ומדפסת. המדפסת חשובה יותר מהגורס, אבל זה כבר תלוי בהיקף העבודה. אם המשרד עמוס והשימוש בנייר אינטנסיבי ויום יומי, הגורס יעשה את העבודה ויחסוך מקום. בנוסף, הגורס חשוב במקומות שבהם מדפיסים חומרים רגישים ובעלי ערך.

נוספים בנושא מאמרים



כל מה שרציתם לדעת על ארונות מתכת למשרד

כל מה שרציתם לדעת על ארונות מתכת למשרד

ארונות מתכת למשרד ארונות מתכת למשרד טומנים בחובם שורה ארוכה של יתרונות ובין היתר: העובדה שהודות לחומר הגלם ממנו הם עשויים הם יהיו חזקים ויציבים במיוחד, היכולת לנעול אותם בצורה טובה (מה שיקשה על פריצה…

קרא את המאמר
מספר סיבות מדוע חשוב לתת דגש לבחירת ריהוט משרד

מספר סיבות מדוע חשוב לתת דגש לבחירת ריהוט משרד

 לבחירת ריהוט למשרד חדש? משפצים או משדרים את המשרד הישן? זה הזמן לדעת הכול על החשיבות הנלווית לבחירת פריטי הריהוט לסביבת המשרד. ריהוט לסביבת המשרד - מה הוא כולל? ריהוט משרדי הוא הגדרה כוללת למגוון…

קרא את המאמר
ריהוט משרדי מעיצובים מסורתיים ועד מודרניים

ריהוט משרדי מעיצובים מסורתיים ועד מודרניים

עיצובים מסורתיים ומודרנים לרהיטים שאנו משתמשים בהם במשרדנו יש תפקיד משמעותי ביצירת סביבת עבודה חיובית ופרודוקטיבית. כמו כן, עיצוב הרהיטים יכול להשפיע על האווירה שהחלל מייצר, על הפרודוקטיביות של העובדים, ואפילו על ההצלחה הכוללת של…

קרא את המאמר
ריהוט ארגונומי למשרד - כל מה שצריך לדעת על סביבת עבודה ארגונומית

ריהוט ארגונומי למשרד - כל מה שצריך לדעת על סביבת עבודה ארגונומית

ארגונומיה, שפירושה ביוונית הנדסת אנוש, היא תורה חשובה לכל מי ששואף לייצר סביבת עבודה שתיטיב עם עובדיו ותהיה בריאה עבורם. אחד מהמאפיינים הבולטים של ארגונומיה במשרד הוא בחירת ריהוט ארגונומי מותאם ובריא לעובדים. במאמר הבא…

קרא את המאמר
ריהוט משרדי לחברות הייטק

ריהוט משרדי לחברות הייטק

בחירת ריהוט משרדי לחברות הייטק היא פעולה המחייבת אתכם להתייחס למספר פרמטרים מקדימים כגון: גודל המשרד ואופן חלוקתו, מספר עמדות העבודה הנדרשות לכם, הסגנון העיצובי הכללי של המשרד ואיכויות פריטי הריהוט המשרדי בהם אתם בוחרים.…

קרא את המאמר
דילוג לתוכן