רהיטים למשרד צגה
יצירת קשר
צגה רהיטי משרד

מאמרים

הדגשים לבחירת כסא מנהלים איכותי

הדגשים לבחירת כסא מנהלים איכותי

כסאות מנהלים

למרות שמם המחייב “כסאות מנהלים”, כסאות אלו משמשים כיום לא רק בעלי תפקידים בכירים בחברות אלא גם עובדים רגילים, סטודנטים, תלמידים, פרילאנסרים ולמעשה, כל מי שאמור לשבת על כיסא במשך שעות רבות ומבקש להבטיח שאותה הישיבה תהיה נוחה ובריאה.
מה שמבדיל כיסא מנהלים על פני כיסאות משרדיים אחרים הן תכונות כגון: משענת גב רחבה ובעלת תמיכה, משענות ידיים נוחות, ריפוד איכותי, מנגנון כיוונון, אפשרות של התאמת הכיסא למבנה הגוף ואיכות החומרים מהם עשוי הכיסא.
בחירת כיסא מנהלים

כמובן, שבכדי ליהנות מכל היתרונות הטמונים של כיסא מנהלים, קיימת חשיבות גבוהה לבחור את הכיסא בתבונה, יש לוודא שהבחירה תהיה באותו כסא מנהלים אורטופדי, אשר יעניק תמיכה טובה ואיכותית לגוף. יש לבדוק כי זהו כסא מנהלים איכותי – ניתן לוודא זאת בהתבסס על התכונות השונות של הכיסא (מצוינות במפרט הטכני), כמו גם בשאלת השם והמותג אשר עומד מאחורי אותו הכיסא.
כמובן, שבמקרים רבים הביקוש יהיה בין היתר לאותו כסא מנהלים לעיצוב המשרד – והבשורות הטובות הן שכיסא מנהלים יכול להגיע במגוון רחב של צבעים ועיצובים מרשימים ומיוחדים, אשר ישתלבו בצורה הרמונית עם הסגנון העיצובי של המשרד ואף ישדרגו אותו.
אז כמה זה עולה?

כפי שניתן להסיק, כסאות מנהלים איכותיים יהיו יקרים יותר בהשוואה לכסאות משרדיים רגילים. טווח המחירים של כסאות מנהלים יכול להתחיל במאות שקלים ולהגיע גם לאלפים – כאשר, המחיר יושפע ממגוון רחב של פרמטרים כמו: איכות החומרים והריפוד, תכונות הכיסא, המותג אשר עומד מאחורי אותו הכיסא, העיצוב ופרמטרים נוספים.

בכל מקרה, כאשר זה נוגע לכיסאות מנהלים, ההמלצה היא לא למהר ולהתפתות לבחור כיסא רק בשל מחירו האטרקטיבי אלא לשים דגש על כל הפרמטרים המשפיעים על טיבו.

נוספים בנושא מאמרים



איך לייצר סביבת עבודה נעימה במשרד?

איך לייצר סביבת עבודה נעימה במשרד?

סביבת עבודה נעימה במשרד היא לא רק עניין חשוב בשביל מצב רוחם של העובדים (על אף שזה גם כמובן ערך משמעותי מאוד) אלא גם בשביל לבנות משרד איכותי ומקצועי עם תפוקה מיטבית. אבל איך מייצרים…

קרא את המאמר
בעלי משרד? כך תבחרו ריהוט משרדי בצורה נכונה

בעלי משרד? כך תבחרו ריהוט משרדי בצורה נכונה

ריהוט משרדי – כל הסוגים ודגשי בחירה חשובים כיום כולם כבר מבינים עד כמה משרד מאובזר כהלכה שגם נראה מצוין, יכול לעשות את כל ההבדל בין עסק רציני ומוביל לבין כזה שמשתרך מאחור. אתם יכולים…

קרא את המאמר
איך לבחור כסא מנהלים?

איך לבחור כסא מנהלים?

כסאות מנהלים בסביבת העבודה המשרדית נועדו בין היתר ליצור היררכיה משרדית במסגרתה ניתן לבדל ולייחד את חללי העבודה המיועדים לעובדי המשרד לבין חללי העבודה המיועדים למנהלי המשרד, בעליו וכדומה. מעבר לכך, כל כסא מנהלים אותו…

קרא את המאמר
ריהוט משרדי לחברות הייטק

ריהוט משרדי לחברות הייטק

בחירת ריהוט משרדי לחברות הייטק היא פעולה המחייבת אתכם להתייחס למספר פרמטרים מקדימים כגון: גודל המשרד ואופן חלוקתו, מספר עמדות העבודה הנדרשות לכם, הסגנון העיצובי הכללי של המשרד ואיכויות פריטי הריהוט המשרדי בהם אתם בוחרים.…

קרא את המאמר
ריהוט משרדי משומש או חדש - מה עדיף ומה צריך לבדוק לפני שמחליטים?

ריהוט משרדי משומש או חדש - מה עדיף ומה צריך לבדוק לפני שמחליטים?

קנייה של ריהוט משרדי יכולה להיות עניין די יקר שמגיע לאלפי ואף לעשרות אלפי שקלים. לכן בעלי משרדים רבים שואפים לצמצם הוצאות ולנסות לקנות ריהוט משומש שיביא לחיסכון בקנייה. במאמר הבא נעסוק בשאלת "ריהוט משרדי…

קרא את המאמר
דילוג לתוכן