רהיטים למשרד צגה
יצירת קשר
צגה רהיטי משרד

מאמרים

איך לשמור על הריהוט המשרדי בזמן הובלה?

איך לשמור על הריהוט המשרדי בזמן הובלה?

הנכס החשוב ביותר בכל חברה הוא העובדים. הון אנושי מניב תשואה גבוהה, ולכן חשוב להשקיע בו, ובפרט ליצור עבורו סביבת עבודה מעולה. אחד המרכיבים החשובים בסביבת העבודה הוא הריהוט המשרדי, ובהתאם ניתן לראות בשנים האחרונות השקעה הולכת וגדלה בכיסאות מחשב ארגונומיים וגם מעוצבים, שולחנות מחשב מהודרים, ארונות פרקטיים, פינות ישיבה מפנקות, פתרונות מידוף יעילים ושאר רהיטים משרדיים הכרחיים. כשהמשרד משנה כתובת, חשוב מאוד לשמור על כל הריהוט כך שאפשר יהיה ליהנות ממנו גם במיקום החדש. הטיפים הבאים יעזרו לכם לתכנן נכון את המהלך עוד לפני הזמנת שירותי הובלה.

הגנה אופטימלית על כל רהיט וכל פריט

שכבת ההגנה הראשונה לקראת הובלת רהיטים משרדיים היא עיטוף מיטבי של כל שולחן, כל כיסא, כל ארון וכל פריט אחר שתרצו לשמור עליו. אם בחרתם לארוז את המשרד בעצמכם, קחו בחשבון שרק ניילון עבה יספק לריהוט המשרדי שלכם את ההגנה המתאימה לאורך הדרך שכוללת גם העמסה על משאית, גם נסיעה (לפעמים למרחק קצר ולפעמים למרחק ארוך) וגם פריקה והעברה אל המשרד החדש.

תשומת לב מיוחדת לפינות

בנוסף לניילון העבה – וכדאי לשקול גם שימוש ביותר משכבה אחת אם מדובר בפריט ריהוט רגיש או מושקע במיוחד – חשוב להקדיש תשומת לב מיוחדת לפינות של כל רהיט. הפינות הן אזור רגיש מאוד, ולכן רצוי להצמיד אליהן ספוג (באמצעות צלוטייפ עבה) או להיעזר בנייר פצפצים כדי לוודא שלא תהיינה חבטות או מכות לאורך ההובלה שיזיקו להן.

בהקשר זה אסור לשכוח שגם כשמזמינים מוביל מומלץ, שנזהר מאוד לאורך הדרך, עדיין ייתכנו מכות קטנות וחבטות קלות – וחבל לאפשר להן לקלקל את סביבת העבודה של העובדים שלכם.

מובילים מנוסים

כשבוחרים חברת הובלות, כמעט תמיד הפרמטר שמתבלט לעין הוא המחיר. הרצון לחסוך מובן וטבעי, גם כך יש לא מעט הוצאות סביב העברת משרד ובנוסף ימי עבודה אבודים, אבל כדאי לזכור שההשוואה הנכונה היא תמיד של היחס בין העלות לתועלת ולא רק של העלות.

אם תחסכו 100-200 ש”ח על ההובלה אבל התוצאה תהיה פגיעה ברהיט יקר, מן הסתם הנזק יגבר על הרווח. בהתאם חשוב לבחור מובילים עם ניסיון בהובלת ריהוט משרדי, ועוד המלצה היא לוודא שלחברה ישנו ביטוח על תכולת כל הובלה.

מקסימום הגנה במינימום זמן

המגוון הרחב של מובילים בפריסה ארצית מקנה חופש בחירה. כדאי לנצל אותו ולהעדיף חברות שמספקות גם שירותי אריזה. אמנם השירות מייקר את מחיר ההובלה, אבל החיסכון בזמן עבודה, השקט הנפשי בזכות הידיעה שהריהוט ארוז היטב ובעיקר האפשרות להמשיך לעבוד עד רגע לפני המעבר – לכל אלה יש כמובן תועלת רבה מאוד, ולכן זוהי הבחירה המיטבית כמעט בכל מקרה של הובלת משרד.

 

נוספים בנושא מאמרים



טיפים לבחירת שולחן מנהלים

טיפים לבחירת שולחן מנהלים

שולחנות מנהלים - כל מה שרציתם לדעת שולחן מהווה את אחד מהאלמנטים המרכזיים והבולטים ביותר בכל משרד של מנהל. מהסיבה הזאת, קיימת חשיבות להשקיע זמן ומחשבה בבחירת שולחן, אשר מחד יענה על מלוא הדרישות והצרכים…

קרא את המאמר
שולחנות כתיבה לסטודנטים - כיצד לבחור את השולחן הנכון?

שולחנות כתיבה לסטודנטים - כיצד לבחור את השולחן הנכון?

כלי עבודה משמעותי של הסטודנטים, לצד היכולת לקבוע עם הם לומדים בנוחות המקסימאלית, הוא שולחן סטודנט, באמצעותו הם מעבירים שעות לימוד רבות ככל הנדרש. אין ספק כי כל סטודנט יבחר לעצמו שולחן סטודנט בהתאמה מלאה…

קרא את המאמר
מדריך לבחירת ריהוט למשרד

מדריך לבחירת ריהוט למשרד

אם אתם בדיוק מעצבים את המשרד שלכם, ביתי או מסחרי, או שאתם אנשי מקצוע שנבחרתם לעיצוב משרד על כל המשתמע מכך - אולי תוכלו להיעזר כאן במדריך המקוצר לבחירת ריהוט משרדי. המדריך ייתן לכם את…

קרא את המאמר
ריהוט למוסדות חינוך - הרשימה שתעזור לכם בבחירת הריהוט המתאים

ריהוט למוסדות חינוך - הרשימה שתעזור לכם בבחירת הריהוט המתאים

מעוניינים לרהט מחדש את בית הספר? הכיתה צריכה רענון לנראות שלה? רשימה זו תציג לכם את הריהוט המתאים למוסדות החינוך ותעזור לכם לבחור כיצד תרהטו את הכיתה או את חדר המורים מחדש. כסאות אחד הדברים…

קרא את המאמר
מהן עמדות טלמרקטינג למשרד?

מהן עמדות טלמרקטינג למשרד?

עמדות טלמרקטינג היו (כמעט) מאז ומעולם עמדות חיוניות למשרדים השונים אשר מנהלים שיחות רבות ומגוונות במהלך היום יום, בין אם אלו הן שיחות מכירה, שיחות שירות, תמיכה ובכלל. לעמדות אלו יתרונות רבים ומגוונים אודות חלקם…

קרא את המאמר
דילוג לתוכן