רהיטים למשרד צגה
יצירת קשר
צגה רהיטי משרד

מאמרים

רשימת ציוד משרדי שאתם צריכים להכיר

רשימת ציוד משרדי שאתם צריכים להכיר

יש ציוד שהוא חובה בכל משרד ובלעדיו אי אפשר לעשות את העבודה, לקבל קהל ולעמוד ביעדים. במאמר הבא נביא את הרשימה המלאה ונסביר איך כדאי לבחור כל סוג של ציוד רלוונטי

בחירת ציוד משרדי מתבצעת בשלבים המוקדמים של הקמת העסק. רגע אחרי שבוחרים ריהוט משרדי ומעצבים את חלל הפנים על מנת להשאיר רושם ראשוני חיובי על הלקוחות וגם על העובדים, צריך להקצות את הציוד הרלוונטי. באמצעות הציוד ניתן לבצע את העבודה טוב יותר, להגביר את התפוקה ולעמוד ביעדים. חוץ מזה, הציוד שיש במשרד ומונח על השולחן קובע מה הלקוחות הפוטנציאליים יחשבו עלינו.

אז מאיפה מתחילים? הנה כמה פריטי חובה שצריכים לעמוד בראש סדר העדיפויות של כל משרד:

1. כלי כתיבה

הבסיס הוא הדבר החשוב ביותר במשרד ולכן חייבים להקצות כלי כתיבה מתאימים לעובדים. גם אם רוב העבודה מתבצעת על גבי מחשב, אין כמו כלי כתיבה זמינים כדי שלעובדים יהיו אמצעים מתאימים לרשום הערות, לציין תגובות ועוד.

2. חותמת

מאוד כדאי שלכל משרד יהיו חותמות רלוונטיות. מבחינה בירוקרטית, הזמנת חותמות חשובה כי היא מאפשרת לשלוח סוגים שונים של מסמכים רשמיים לרשויות המדינה. טכנית, החותמת יכולה לסייע לתפקוד של העסק מול קולגות, לקוחות, עובדים ומחלקות שונות של הארגון. בנוסף, לחותמת יש תפקיד מבחינת המיתוג של המוצר או השירות.

3. קלסרים

רשימת הציוד המשרדי כוללת בתוכה פתרונות אחסון. כאן יש הבדל בין רהיטים כגון ארונות מודולאריים למשרד או מדפים מעוצבים, לבין פתרונות זמינים וניידים יותר כגון קלסרים ייעודיים. באמצעות הקצאת דפים בתוך קלסרים ניתן לשמור היטב על הסדר והארגון גם במשרד עמוס, או לחסוך זמן יקר ערך עבור העובדים שמחפשים מסמך מסוים.

רשימת ציוד משרדי שאתם צריכים להכיר

4. דפים

גם מוצרי הנייר הם חלק בלתי נפרד מרשימת הציוד המשרדי המומלצת. על קצה המזלג, אפשר להזכיר בהקשר הזה דפים רגילים או דפים מעוצבים וממותגים, מעטפות עם או בלי לוגו של העסק ועוד. באמצעות הדפים ניתן להקצות עבור העובדים פתרונות לכתיבה ולייעל גם את העבודה מול הלקוחות.

5. לוח תכנון ולוח שנה

הדברים הקטנים עושים הבדל גדול מבחינת האופן שבו מארגנים את הציוד המשרדי. כך לדוגמא לוח תכנון שעוקב אחרי כל המועדים והמשימות שקשורות לעבודה הוא קריטי לצורך שיתוף פעולה בין עובדים שונים, בעוד לוח שנה יאפשר לציין תזכורות יום יומיות שקשורות לתחום ולענף שבו עובדים.

6. גורס נייר ומדפסת

בכל משרד יש מכשירי חשמל רלוונטיים ובראשם גורס נייר ומדפסת. המדפסת חשובה יותר מהגורס, אבל זה כבר תלוי בהיקף העבודה. אם המשרד עמוס והשימוש בנייר אינטנסיבי ויום יומי, הגורס יעשה את העבודה ויחסוך מקום. בנוסף, הגורס חשוב במקומות שבהם מדפיסים חומרים רגישים ובעלי ערך.

נוספים בנושא מאמרים



איך לשמור על הריהוט המשרדי בזמן הובלה?

איך לשמור על הריהוט המשרדי בזמן הובלה?

הנכס החשוב ביותר בכל חברה הוא העובדים. הון אנושי מניב תשואה גבוהה, ולכן חשוב להשקיע בו, ובפרט ליצור עבורו סביבת עבודה מעולה. אחד המרכיבים החשובים בסביבת העבודה הוא הריהוט המשרדי, ובהתאם ניתן לראות בשנים האחרונות…

קרא את המאמר
שולחנות כתיבה לסטודנטים - כיצד לבחור את השולחן הנכון?

שולחנות כתיבה לסטודנטים - כיצד לבחור את השולחן הנכון?

כלי עבודה משמעותי של הסטודנטים, לצד היכולת לקבוע עם הם לומדים בנוחות המקסימאלית, הוא שולחן סטודנט, באמצעותו הם מעבירים שעות לימוד רבות ככל הנדרש. אין ספק כי כל סטודנט יבחר לעצמו שולחן סטודנט בהתאמה מלאה…

קרא את המאמר
טיפים לבחירת כסא מחשב איכותי

טיפים לבחירת כסא מחשב איכותי

כסא מחשב טיפים לבחירת הכסא האולטימיטבי אנשים בגילאים שונים, מבלים שעות ארוכות מול המחשב בגילאי הילדות והנערות זה בעיקר לצורך לימודים ומשחקים ובגילאים מאוחרים יותר, המחשב מהווה חלק בלתי נפרד מהעבודה. כך יוצא, שישיבה לא…

קרא את המאמר
שילוב ריהוט משרדי מודרני - כך תעשו זאת נכון

שילוב ריהוט משרדי מודרני - כך תעשו זאת נכון

לא יהיה מוגזם להגיד שאף משרד לא שלם בלי סט הולם של ריהוט משרדי. כיסאות משרדיים, ספות ושולחנות הם מאבני הליבה של כל משרד שמכבד את עצמו. בימינו, מעצבי משרדים רבים רוצים לשוות למשרדיהם חזות…

קרא את המאמר
ריהוט משרדי לסטודנטים

ריהוט משרדי לסטודנטים

התנאים שבהם סטודנטים יושבים כדי לכתוב עבודות משפיעים בצורה דרמטית על הציונים ועל ההנאה שלהם. אז איך בוחרים את הריהוט המשרדי הכי מתאים וכמה זה אמור לעלות? הנה כל התשובות יש כמה אלמנטים שמשפיעים על…

קרא את המאמר
דילוג לתוכן