רהיטים למשרד צגה
יצירת קשר
צגה רהיטי משרד

מאמרים

5 דגשים עיקריים לבחירת ריהוט משרדי

5 דגשים עיקריים לבחירת ריהוט משרדי

פריטי ריהוט משרדי הם הגדרה כוללת למגוון הולך וגדל של פריטי ריהוט הנחוצים לסביבת העבודה המשרדית, החל מכסאות ושולחנות משרדיים, דרך פינות ישיבה ופתרונות אחסון משרדיים ועד לפריטי ריהוט דקורטיביים לסביבת המטבח המשרדי, פינת ההמתנה וכדומה. אם גם אתם מצויים בימים אלו בתהליך של עיצוב המשרד או במקרים בהם אתם מעוניינים לשדרג את מערכות הריהוט במשרד, ריכזנו עבורכם 5 טיפים חשובים לבחירת ריהוט משרדי.

הגדירו את היקף מערכות הריהוט הנחוצות לכם

אין זה משנה אם אתם מעצבים משרד להשכרה או משרד בבעלותכם, אנו ממליצים לכם לאחר הגדרת הסגנון העיצוב המותאם לאופי העבודה המשרדית שלכם להתמקד בהיקף מערכות הריהוט הנחוצות לכם על פי חללי העבודה בשטח המשרד ועל פי אופן חלוקתו. כאשר אנו מדברים על מערכות הריהוט על פי חלוקה לחללי עבודה אנו מדברים למעשה על מערכת ריהוט לחדר ישיבות, חדר מנהלים, חדרי עבודה או חללי עבודה משותפים, פינת המתנה, מטבח משרדי וכדומה, כאשר לכל חלל חשוב להתייחס להיקף פריטי הריהוט הנחוצים לכם. באופן זה, תוכלו להגדיר גם מסגרת תקציב לצרכי רכישת כל פריטי הריהוט הנחוצים לכם לעיצוב ואבזור המשרד. בנוסף, התייחסות לכל חלל עבודה תאפשר לכם לבחור ריהוט המותאם לאופי המקום עצמו, ובשלב זה נציין שפריטי ריהוט למשרדי וורקספייס בהם קיימים חללי עבודה משותפים שונים מאופן השימוש בפריטי ריהוט הנחוצים למשרדים בהם קיימים חדרי עבודה שאינם מהווים חלל עבודה משותף למספר עובדים.

מה הסגנון העיצובי המותאם לכם ביותר?

כאשר אתם ניגשים לבחירת ריהוט משרדי, הדבר הראשון אליו חשוב שתייחסו הוא הסגנון העיצובי אותו אתם רוצים להקנות לסביבת המשרד, כאשר בחירת הסגנון העיצובי חייבת להיעשות בהתאמה מדויקת לאופי וסוג העבודה המשרדית שלכם. בשלב זה נציין שעיצוב קלאסי ושמרני מיועד יותר למשרדי עריכת דין, ראיית חשבון ומקצועות חופשיים נוספים ואילו עיצוב טרנדי ואופני מותאם יותר למשרדים העוסקים בעולמות העיצוב והמדיה. כך או אחרת, חשוב שתבחרו סגנון עיצוב המותאם למאפייני העבודה המשרדית לכם ורק לאחר מכן תחפשו פריטי ריהוט היכולים להתאים לסגנון העיצוב אותו הגדרתם.

פתרונות אחסון מודולאריים

בכל תהליך של עיצוב משרדים להשכרה חשוב להתייחס גם לצרכי אחסון הנחוצים לכם בעת הכניסה למשרד ובמהלך השנים, ולכן, מומלץ מלכתחילה לרכוש מערכות מדפים מודולאריים למשרד. מערכות אלו ניתנות לכוונון של גובה, רוחב ומספר המדפים בהתאם לצרכי האחסנה הנחוצים לכם.

זהות בית העסק באמצעותו אתם רוכשים את פריטי הריהוט

רכישת ריהוט משרדי, חשוב שתעשה באמצעות בתי עסק העוסקים ומתמחים בתהליכי תכנון, ייצור והתקנה של מערכות ריהוט משרדיות, ובאופן זה תוכלו להבטיח לעצמכם מספר יתרונות שירות מרכזיים כגון: היצע גדול של מערכות ריהוט לסביבת העבודה המשרדית, יכולת התאמה אישית של פריטי הריהוט הנחוצים לכם על פי סגנון עיצובי כזה אחר, מערכות ריהוט המיוצרות מחומרי גלם איכותיים, וכמובן, אחריות יצרן/משווק על פריטי הריהוט.

ריהוט ארגונומי

רהיט ארגונומי הוא למעשה פריט ריהוט אשר תוכנן בהתאם למחקרי האוגף האנושי במסגרת מה שמכונה: הנדסת אנוש. ריהוט מסוג זה כולל בתוכו כסאות ארגונומיים, שולחנות עבודה ארגונומיים ופריטי ריהוט ארגונומיים נוספים הנחוצים לסביבת העבודה המשרדית.

נוספים בנושא מאמרים



בעלי משרד? כך תבחרו ריהוט משרדי בצורה נכונה

בעלי משרד? כך תבחרו ריהוט משרדי בצורה נכונה

ריהוט משרדי – כל הסוגים ודגשי בחירה חשובים כיום כולם כבר מבינים עד כמה משרד מאובזר כהלכה שגם נראה מצוין, יכול לעשות את כל ההבדל בין עסק רציני ומוביל לבין כזה שמשתרך מאחור. אתם יכולים…

קרא את המאמר
כסאות משרדיים לכבדי משקל

כסאות משרדיים לכבדי משקל

בעשורים האחרונים חל גידול משמעותי במספר הנשים והגברים המתמודדים עם השמנת יתר המובילה לבעיית משקל גוף עודף. בעיה זו, מעבר לסיכוניה הבריאותיים, מצריכה פתרונות שונים במגוון רחב של תחומי חיים, לרבות, פתרונות הושבה על גבי…

קרא את המאמר
ריהוט משרדי לבית - כך תהפכו את הסביבה הביתית לנעימה יותר

ריהוט משרדי לבית - כך תהפכו את הסביבה הביתית לנעימה יותר

בעידן הנוכחי בו מרבית העובדים עובדים באופן היברידי, הצורך במשרד ביתי הולך ועולה בהתאמה מלאה. רבים התחילו בתקופת הקורונה את העבודה מהבית וכדי שלא יצטרכו לשבור את הגב בספת הסלון וכדי שלא יתאמצו לעבוד על…

קרא את המאמר
ריהוט ארגונומי למשרד - כל מה שצריך לדעת על סביבת עבודה ארגונומית

ריהוט ארגונומי למשרד - כל מה שצריך לדעת על סביבת עבודה ארגונומית

ארגונומיה, שפירושה ביוונית הנדסת אנוש, היא תורה חשובה לכל מי ששואף לייצר סביבת עבודה שתיטיב עם עובדיו ותהיה בריאה עבורם. אחד מהמאפיינים הבולטים של ארגונומיה במשרד הוא בחירת ריהוט ארגונומי מותאם ובריא לעובדים. במאמר הבא…

קרא את המאמר
כך תבחרו נכון ריהוט משרדי לחדר מנהלים

כך תבחרו נכון ריהוט משרדי לחדר מנהלים

משפצים או משדרגים את סביבת העבודה המשרדית? בעמוד שלפניכם תוכלו למצוא מספר טיפים מעולים לבחירת ריהוט משרדי לחדרי מנהלים. אביזרי ריהוט למשרד המנהל חדרי מנהלים בסביבת העבודה המשרדית הם חדרי עבודה מרווחים ביחס לחדרי העבודה…

קרא את המאמר
דילוג לתוכן