רהיטים למשרד צגה
יצירת קשר
צגה רהיטי משרד

מאמרים

בחירת ריהוט משרדי לעסקים - מאיפה מתחילים?

בחירת ריהוט משרדי לעסקים - מאיפה מתחילים?

כל משרד זקוק לסט משלים של ריהוט משרדי.

אחרי הכל, משרד שהוא רק ארבע קירות ומכונת קפה עדיין לא נחשב באמת למשרד.

השאלה של בחירת ריהוט משרדי רלוונטית אם כן לכל המשרדים באשר הם,

ללא קשר לגודל, מיקום גיאוגרפי או תחום עיסוק.

במאמר הבא נסביר איך להתחיל לבחור ריהוט כמו שצריך.

שולחנות לפי החשבונות

יש כל מיני פרמטרים שכדאי לעבוד לפיהם כשבוחרים ריהוט משרד,

לא משנה אם מדובר על כסאות ארגונומיים, פינות ישיבה למשרד או כל דבר אחר.

השיקול הראשי אצל עסקים רבים הוא השיקול הכלכלי,

או במילים פשוטות: כמה להוציא על הריהוט?
ריהוט משרדי לעסקים יכול להתגלות כעניין די יקר.

במקרים מסוימים הוא יכול לנסוק אף לעשרות אלפי שקלים,

כתלות במספר הרהיטים, בסוג שלהם ובשם המעצב החתום עליהם.

לכן כדאי מראש להקצות תקציב מסוים לרכישת הרהיטים ולהתנהל לפיו.

כלומר לא לזרום עם הקנייה בלי חשבון,

אלא להקצות מסגרת כספית המיועדת לרכישת כלל הריהוט למשרד.

נראות במקום הראשון

אחד המאפיינים החשובים של משרד מוצלח הוא הרושם אותו הוא מותיר.

אין מה לעשת, עסקים בנויים לא רק על התוכן עצמו אלא גם על המעטפת,

ולכן חשוב לבנות תדמית מוצלחת ולהרשים לקוחות פוטנציאליים.

חלק גדול מעניין זה בא לידי ביטוי בעיצוב מוקפד של המשרד

ובחירת ריהוט הולם בסטנדרטים הגבוהים ביותר.
אף על פי שלא צריך להיות גאון הדור בשביל לרכוש כיסא מנהלים או שולחנות משרדיים, מומלץ להתייעץ עם מעצב פנים

על מנת שזה יבנה עבורכם סביבה מרוהטת מוקפדת ואסתטית שתשדרג את נראות המשרד

ותותיר בדיוק את הרושם שאתם מתכוונים להשאיר,

בהתאם לערכי המשרד והשירותים אותם הוא מציע ללקוחותיו.

כשאיכות פוגשת נוחות

שיקול משמעותי נוסף לבחירת ריהוט מוצלחת למשרד הוא השיקול הפרקטי:

בחירת רהיטים נוחים שיקלו על העובדים במלאכתם היומיומית. זה מתחיל מהדברים הכי בסיסיים

למשל התאמת המידות של הרהיטים לחלל החדר,

וממשיך אל חשיבה מתקדמת יותר על האופן שבו הריהוט תורם לרווחת חיי המשרד.
כך לדוגמא, בחירת כסאות מחשב היא עניין שיש לבצע בתכנון ובמחשבה

תחילה, תוך התחשבות ברצון העובדים. אנשי המשרד מבלים את רוב שעות העבודה שלהם בישיבה מול המסך

ועל כן חשוב להשקיע בכיסא נח שיהיה מותאם לישיבה ממושכת ויספק תמיכה מלאה לגב, לגפיים ולגוף בכללותו.

אם אפשר, רצוי לנסות את הכיסא לפני שרוכשים אותו.

לא בוחרים לפני שחושבים

לסיכום, חשוב לבחור רהיטים למשרד באופן מתוכנן ושקול, ללא "שליפות מהמותן".

רצוי להקדיש למשימה זאת עובד רציני ובעל הבנה מסוימת בתחום,

על מנת שישקיע בה כראוי. מבין השיקולים החשובים לבחירת ריהוט משרדי חדש

חשוב לשים לב לנראות ולדקורטיביות, לאיכות הריהוט, למסגרת התקציב

וכמובן לפרקטיות של הבחירה ולנוחות עובדי המשרד.

נוספים בנושא מאמרים



עיצוב משרד ביתי

עיצוב משרד ביתי

עבודה מהבית היא כבר מזמן לא טרנד חולף אלא מציאות עבור רבים. בין אם אתם פרילנסרים, שכירים שעובדים מהבית חלק מהזמן, או פשוט נהנים מפינה שקטה ליצירה, עיצוב משרד ביתי נכון יכול לשדרג משמעותית את…

קרא את המאמר
איך לבחור שולחנות משרדיים?

איך לבחור שולחנות משרדיים?

שולחנות משרדיים והצורך שלהם יכול להיות למשרד אך הוא גם יכול להיות עבור הבית בין אם עבור חדר עבודה, חדר המחשב או לכל מטרה אחרת. כל מי שמתחיל בחיפוש אחר שולחן למשרד, עתיד לגלות היצע…

קרא את המאמר
טיפים לבחירת כסא מחשב איכותי

טיפים לבחירת כסא מחשב איכותי

כסא מחשב טיפים לבחירת הכסא האולטימיטבי אנשים בגילאים שונים, מבלים שעות ארוכות מול המחשב בגילאי הילדות והנערות זה בעיקר לצורך לימודים ומשחקים ובגילאים מאוחרים יותר, המחשב מהווה חלק בלתי נפרד מהעבודה. כך יוצא, שישיבה לא…

קרא את המאמר
מספר סיבות מדוע חשוב לתת דגש לבחירת ריהוט משרד

מספר סיבות מדוע חשוב לתת דגש לבחירת ריהוט משרד

 לבחירת ריהוט למשרד חדש? משפצים או משדרים את המשרד הישן? זה הזמן לדעת הכול על החשיבות הנלווית לבחירת פריטי הריהוט לסביבת המשרד. ריהוט לסביבת המשרד - מה הוא כולל? ריהוט משרדי הוא הגדרה כוללת למגוון…

קרא את המאמר
כך תבחרו נכון ריהוט משרדי לחדר מנהלים

כך תבחרו נכון ריהוט משרדי לחדר מנהלים

משפצים או משדרגים את סביבת העבודה המשרדית? בעמוד שלפניכם תוכלו למצוא מספר טיפים מעולים לבחירת ריהוט משרדי לחדרי מנהלים. אביזרי ריהוט למשרד המנהל ראשית, חדרי מנהלים בסביבת העבודה המשרדית הם חדרי עבודה מרווחים ביחס לחדרי…

קרא את המאמר
דילוג לתוכן