רהיטים למשרד צגה
יצירת קשר
צגה רהיטי משרד

מאמרים

איך לייצר סביבת עבודה נעימה במשרד?

איך לייצר סביבת עבודה נעימה במשרד?

סביבת עבודה נעימה במשרד היא לא רק עניין חשוב בשביל מצב רוחם של העובדים

על אף שזה גם כמובן ערך משמעותי מאוד אלא גם בשביל לבנות משרד איכותי ומקצועי עם תפוקה מיטבית.

אבל איך מייצרים סביבת עבודה נעימה ופורייה?

על כך במאמר הבא.

לא מתפשרים על איכות

הכלל הראשון ביצירת סביבה עבודה משרדית נעימה

הוא בניית מרחב פיזי מוצלח שעונה על כל צרכי העובדים ביום העבודה שלהם.

כאשר מדובר על עובדי משרד, שמבלים את מרבית זמנם בישיבה,

חשוב למשל להשקיע מאוד בבחירה של ריהוט משרדי איכותי, נעים לעין ובעיקר נח למשתמש.
כך למשל, עובדים זקוקים לסט מקיף ואיכותי של כיסאות מחשב, שולחנות מחשב, פינות ישיבה למשרד וכיוצא בזה,

על מנת שיעבירו את יומם במשרד באופן בריא

ומותאם להם כך שהישיבה הארוכה מול המסך לא תהיה מתישה מדי.

בהקשר זה יש לציין שלא כדאי לבחור כל כסא משרדי

אלא להשקיע ברכישת כסאות ארגונומיים שיטיבו עם גב העובדים.

השקעה בעיצוב היא דבר חשוב

מעבר לפרקטיות המתבטאת בין היתר בבחירה נכונה של רהיטים למשרד,

חשובה מאוד ההשקעה בעיצוב הכולל של המשרד,

על מנת שישרה את האווירה המתאימה.

כזאת שמשדרת איזון נכון בין מקצועיות לחמימות וביתיות

באופן כללי מאוד, עיצוב נכון יוצר משרד שכיף להיות אבל באים לעבוד בו.
חשוב לזכור שעיצוב הוא לא רק אסתטיקה (למרות שהקפדה על עניין זה היא דבר חשוב מאוד)

אלא גם חשיבה על כל הצרכים העולים במשרד.

כך למשל, לקוחות באים למשרד לפגישות עסקיות?

דאגו שיהיה להם חדר המתנה מרווח עם ספות המתנה למשרד נעימות,

מכונת קפה, ועוד דברים חביבים שנכללים תחת הקטגוריה של פינות המתנה למשרד.

השקעה ברווחה היא סוד ההצלחה

סביבת עבודה נעימה היא לא רק מרחב פיזי מוצלח מצויד כראוי בסט שולחנות משרדיים או כסאות משרדיים.

חשוב גם להבין ללב העובדים ולהשקיע בדברים שמעבר לעבודה השוטפת ולסדר היום הבסיסי.
כך למשל יצירת מסורות שונות במשרד, הזמנה לערבי גיבוש עובדים מדי פעם,

ארגון "הפי האוור" במשרד ודאגה לעובד גם כאיש משפחה עם חיים פרטיים הם עניינים שאסור להזניח.

סביבת עבודה נעימה היא בראש ובראשונה סביבה שלא רואה בעובד שלה אובייקט מזדמן

אלא אדם בפני עצמו שיש לדאוג לו ולהעניק לו משמעות והנאה.

חשיבה על הפרטים הקטנים

סביבת עבודה משרדית יכולה להיות לפעמים מאוד טובה ברמה הכללית

אך יש גם לחשוב על הפרטים הקטנים.

כך למשל, חדר שירותים שממוקם קרוב מדי לשולחנות העובדים יכול לקלקל את כל האווירה, לא משנה כמה השקעתם במשאבי אנוש או בריהוט איכותי.
לכן חשוב להיות כל הזמן עם היד על הדופק ולהרגיש את האווירה הכללית במשרד. אסור להתמקד רק במטרות הגדולות של המשרד, אלא גם לבלות בין העובדים, להבין איפה אפשר להשתפר מבחינתם ולסייע במה שמפריע להם.

נוספים בנושא מאמרים



איך ואיזה מדפים לבחור למחסן

איך ואיזה מדפים לבחור למחסן

מדפים למחסן מיוצרים כיום ממספר חומרי גלם עיקריים אותם ניתן להתאים לסוג וגודל המחסן ולמשקל הסחורות ו/או פריטי האחסון המאוחסנים בו, כאשר בין חומרי הגלם העיקריים מצויים ברזל ומתכת. מדפי ברזל מיועדים בדרך כלל למחסנים…

קרא את המאמר
איך לשמור על הריהוט המשרדי בזמן הובלה?

איך לשמור על הריהוט המשרדי בזמן הובלה?

הנכס החשוב ביותר בכל חברה הוא העובדים. הון אנושי מניב תשואה גבוהה, ולכן חשוב להשקיע בו, ובפרט ליצור עבורו סביבת עבודה מעולה. אחד המרכיבים החשובים בסביבת העבודה הוא הריהוט המשרדי, ובהתאם ניתן לראות בשנים האחרונות…

קרא את המאמר
5 דגשים עיקריים לבחירת ריהוט משרדי

5 דגשים עיקריים לבחירת ריהוט משרדי

דגשים חשובים לפריטי ריהוט משרדי הם הגדרה כוללת למגוון הולך וגדל של פריטי ריהוט הנחוצים לסביבת העבודה המשרדית, החל מכסאות ושולחנות משרדיים, דרך פינות ישיבה ופתרונות אחסון משרדיים ועד לפריטי ריהוט דקורטיביים לסביבת המטבח המשרדי,…

קרא את המאמר
איך לבחור כסא מנהלים?

איך לבחור כסא מנהלים?

כסאות מנהלים בסביבת העבודה המשרדית נועדו בין היתר ליצור היררכיה משרדית במסגרתה ניתן לבדל ולייחד את חללי העבודה המיועדים לעובדי המשרד לבין חללי העבודה המיועדים למנהלי המשרד , בעליו וכדומה. מעבר לכך, כל כסא מנהלים…

קרא את המאמר
בחירת ריהוט משרדי לעסקים - מאיפה מתחילים?

בחירת ריהוט משרדי לעסקים - מאיפה מתחילים?

כל משרד זקוק לסט משלים של ריהוט משרדי. אחרי הכל, משרד שהוא רק ארבע קירות ומכונת קפה עדיין לא נחשב באמת למשרד. השאלה של בחירת ריהוט משרדי רלוונטית אם כן לכל המשרדים באשר הם, ללא…

קרא את המאמר
דילוג לתוכן