רהיטים למשרד צגה
יצירת קשר
צגה רהיטי משרד

מאמרים

ריהוט משרדי משומש או חדש - מה עדיף ומה צריך לבדוק לפני שמחליטים?

ריהוט משרדי משומש או חדש - מה עדיף ומה צריך לבדוק לפני שמחליטים?

קנייה של ריהוט משרדי יכולה להיות עניין די יקר שמגיע לאלפי ואף לעשרות אלפי שקלים.

לכן בעלי משרדים רבים שואפים לצמצם הוצאות ולנסות לקנות ריהוט משומש שיביא לחיסכון בקנייה

. במאמר הבא נעסוק בשאלת "ריהוט משרדי משומש אל מול חדש"

ונבין מה כדאי ומה צריך לבדוק בטרם ההחלטה.

לא קונים בלי שבודקים

הכלל הזה נוגע הן עבור ריהוט משרדי יד 2 והן עבור ריהוט משרדי חדש מהניילונים.

קניית ריהוט היא עניין יקר

ולכן כדאי להשקיע עוד קצת זמן בחשיבה ובבדיקה לפני שמוציאים את האשראי

ובסוף נשארים עם בחירה שעלולה לאכזב.

לכן החוק הראשון של קניית ריהוט משרדי הוא: אסור לקנות בלי לבדוק.
מה פירוש לבדוק? חשוב לבדוק כיצד הרהיט נראה במציאות ולא רק בתמונה,

האם יש לו שריטות או פגמים חבויים למשל.

בנוסף כדאי לבדוק האם הוא בכלל נח או פרקטי לשימוש

והאם המידות שלו תואמות את חלל המשרד, ובאופן ספציפי יותר המקום שהוקצה לו.

מתי עדיף לקנות ריהוט משרדי משומש?

באופן כללי, כדאי לקנות ריהוט משרדי חדש מכמה סיבות עיקריות.

המרכזית שבהן אולי היא האחריות המוענקת למוצר.

קניית כיסאות משרדיים, שולחנות משרדיים או רהיטים אחרים בשוק היד השנייה לא מגיעה עם אחריות למוצר.

כלומר, ברגע שהושלמה העסקה, המוכר כבר לא מהווה כתובת לפנות אליה,

גם אם הרהיט נשבר ממש ימים ספורים לאחר הרכישה.
ריהוט משרדי משומש רלוונטי בעיקר בגלל שהוא הרבה יותר חסכוני.

מוצרי יד שנייה עולים באופן משמעותי פחות כסף,

והפער יכול להגיע לעיתים לעשרות אחוזים.

קניית רהיטים משומשים רלוונטיות במיוחד אם מדובר בשימוש זמני.

כך למשל אם המשרד נמצא בתקופת שיפוצים,

או שמדובר במיזם שמיועד לרוץ כמה חודשים בלבד – כדאי אולי לקנות משומש.

יש איכות ויש נוחות

בעוד שריהוט משומש יהיה נח בהרבה מבחינת נוחות,

לא בטוח שהוא יהיה נח בכלל מבחינת האיתור שלו.

בעוד שבכל חנות רהיטים שמכבדת את עצמה

ניתן למצוא מבחר עשיר של רהיטים משרדיים בגדלים ובעיצובים שונים,

כאשר קונים מיד שנייה דרושה מלאכת חיפוש מאומצת

לעיתים, שכוללת תקשורת עם הרבה ספקים קטנים ונפרדים.
בנוסף חשוב לציין את עניין האיכות.

איכות של רהיטים היא דבר שנפגע בקלות.

מספיק מכה חזקה או הובלה שלא התנהלה באופן מיטבי

בשביל לפגוע ברהיט ולהוריד את האיכות שלו באופן משמעותי.

באופן טבעי, רהיטים יד שנייה חוו דבר או שניים בחיים שלהם

ולכן צריך לזכור שהאיכות שלהם כנראה נמוכה משל ריהוט חדש לגמרי.

אז מה לקנות?

לסיכום, ריהוט משרדי חדש עדיף בפרמטרים של נוחות קנייה, איכות ואחריות.

במקרים רבים עדיף לבחור באופציה זאת.

מהצד השני, ריהוט משרדי משומש יכול להביא לחיסכון כלכלי ניכר

ולכן הוא יכול להיות גם בחירה ראויה, בעיקר כאשר מדובר על משרדים זמניים.

נוספים בנושא מאמרים



בחירת ריהוט משרדי לעסקים - מאיפה מתחילים?

בחירת ריהוט משרדי לעסקים - מאיפה מתחילים?

כל משרד זקוק לסט משלים של ריהוט משרדי. אחרי הכל, משרד שהוא רק ארבע קירות ומכונת קפה עדיין לא נחשב באמת למשרד. השאלה של בחירת ריהוט משרדי רלוונטית אם כן לכל המשרדים באשר הם, ללא…

קרא את המאמר
מדריך לבחירת ריהוט למשרד

מדריך לבחירת ריהוט למשרד

אם אתם בדיוק מעצבים את המשרד שלכם, ביתי או מסחרי, או שאתם אנשי מקצוע לעיצוב משרד על כל המשתמע מכך אולי תוכלו להיעזר כאן במדריך המקוצר לבחירת ריהוט משרדי. המדריך ייתן לכם את הטיפים החשובים לביצוע…

קרא את המאמר
בעלי משרד? כך תבחרו ריהוט משרדי בצורה נכונה

בעלי משרד? כך תבחרו ריהוט משרדי בצורה נכונה

ריהוט משרדי – כל הסוגים ודגשי בחירה חשובים כיום כולם כבר מבינים עד כמה משרד מאובזר כהלכה שגם נראה מצוין, ובנוסף יכול לעשות את כל ההבדל בין עסק רציני ומוביל לבין כזה שמשתרך מאחור. אתם…

קרא את המאמר
מספר סיבות מדוע חשוב לתת דגש לבחירת ריהוט משרד

מספר סיבות מדוע חשוב לתת דגש לבחירת ריהוט משרד

 לבחירת ריהוט למשרד חדש? משפצים או משדרים את המשרד הישן? זה הזמן לדעת הכול על החשיבות הנלווית לבחירת פריטי הריהוט לסביבת המשרד. ריהוט לסביבת המשרד - מה הוא כולל? ריהוט משרדי הוא הגדרה כוללת למגוון…

קרא את המאמר
השפעה של ריהוט משרדי על הפרודוקטיביות של העובדים

השפעה של ריהוט משרדי על הפרודוקטיביות של העובדים

ריהוט משרדי בניגוד לדעה שרווחה בעולם העסקים עד העשורים האחרונים, הריהוט המשרדי אינו אמצעי פונקציונלי בלבד, והשפעתו חורגת הרבה מעבר לתפאורה של העבודה המשרדית. בעקבות מחקרים שנערכו בנושא ברחבי העולם ובמשרדים ממגוון סוגים, נמצא כי…

קרא את המאמר
דילוג לתוכן