רהיטים למשרד צגה
יצירת קשר
צגה רהיטי משרד

מאמרים

ריהוט משרדי לחברות הייטק

ריהוט משרדי לחברות הייטק

בחירת ריהוט משרדי לחברות הייטק היא פעולה המחייבת אתכם להתייחס למספר פרמטרים מקדימים כגון: גודל המשרד ואופן חלוקתו, מספר עמדות העבודה הנדרשות לכם, הסגנון העיצובי הכללי של המשרד ואיכויות פריטי הריהוט המשרדי בהם אתם בוחרים. בדומה לכל סביבת עבודה אחרת, גם במשרדיהן של חברות הייטק, סוג ואופי הריהוט בו תבחרו, ישפיע במידה ניכרת על נראות המשרד והאווירה הנוצרת בו, ולכן, רק באמצעות תכנון נכון ומדויק של אבזור סביבת העבודה בפריטי ריהוט למשרד כאלו ואחרים, ניתן ליצור סביבת עבודה כיפית, נעימה ובעיקר מותאמת לצרכי העובדים.

ריהוט משרדי מסוגנן ומעוצב לחברות הייטק

חברות הייטק ומיזמי סטארט אפ למיניהם, הם תחומי עיסוק יצירתיים המבססים את פעילותם העסקית על רעיונות, שירותים ומוצרים חדשים ומתקדמים מסוגם, ולכן, הסגנון העיצובי המותאם ביותר למשרדיהן של חברות הייטק וסטארט אפ הוא ברוב המקרים הסגנון המודרני המשלב בתוכו אלמנטים טרדניים ואופנתיים מעולמות עיצוב הפנים בכלל ותחום עיצוב חללי עבודה בפרט. כפועל יוצא מכך, גם בחירת ריהוט משרדי לחברות הייטק ומיזמי סטארט אפ חייב להיעשות באמצעות פריטי ריהוט משרדי מעוצב המשדר את ערכי החברה, לרבות, חדשנות, דינמיות, תעוזה וכדומה. כאשר מדברים על ריהוט משרדי מעוצב לחברות הייטק ומיזמי סטארט אפ מדברים בין היתר על מערכות ריהוט המיוצרות משילוב של חומרי גלם כגון: עץ מלא, אלומיניום, זכוכית וחומרים פלסטיים איכותיים.

ברוב המקרים, אבזור משרדי הייטק  נעשה באמצעות מערכות ריהוט בגוונים נועזים המשדרים את הצד הנועז, הדינמי והיצירתי המאפיין את העוסקים בתחומי הטכנולוגיה השונים. יחד עם זאת, גם גוונים בהירים ונקיים יכולים לשדר חדשנות וקידמה.

איכויות הריהוט

סביבת העבודה ההייטקיסטית היא סביבת עבודה תובענית מצד אחד ומפנקת מצד שני, וזאת לנוכח העבודה שעובדי חברות הייטק ומיזמי סטארט אפ, נדרשים לשעות עבודה ארוכות וממושכות. כפועל יוצא מכך, כל תהליך של אבזור סביבת העבודה ההייטקיסטית במערכות ריהוט כאלו ואחרות, חייבת להיעשות מתוך מחשבה מקדימה ומעמיקה על צרכי העובדים ורווחתם. כפועל יוצא מכך, במשרדי חברות הייטק ומיזמי סטארט אפ, תוכלו למצוא אזורים שלמים המיועדים לרווחות העובדים וביניהם: פינת קפה אקסקלוסיבית, חדר מנוחה מפנק, פינות ישיבה, מטבח מדוגם ועוד.

היבט נוסף הקשור לרווחת העובדים באמצעות פריטי ריהוט בא לידי ביטוי ברכישת ריהוט משרדי יוקרתי אשר יוצר בהתאם לעקרונות ארגונומיים התורמים רבות לנוחות השימוש בהם ואף למניעת פציעות ופגיעות גוף שונות בקרב העובדים. ריהוט ארגונומי כולל בתוכו: שולחנות מחשב כיסאות מחשב ומנהלים, שולחנות עבודה, מערכות אחסון וכדומה והיתרון המובהק של ריהוט מסוג זה בא לידי ביטוי שהוא ניתן להתאמה פונקציונאלית לכל עובד/ת העושה בו שימוש. מכיוון שעובדי חברות הייטק ומיזמי סטארט אפ נדרשים לשעות עבודה ממושכות, קיימת חשיבות לכך שכל פריט ריהוט בו הם יעשו שימוש יהיה מותאם למבנה גופם ומשקלם, ובכך גם ישיבה ממושכת במקום העבודה על גבי כיסא ארגונומי לצורך העניים, תסייע למניעת כאב באזורי גוף שונים.

נוספים בנושא מאמרים



צ'קליסט ריהוט לפני כניסה למשרד חדש

צ'קליסט ריהוט לפני כניסה למשרד חדש

אז בשעה טובה, אתם עומדים לקראת כניסה למשרד חדש, עכשיו, בכדי שהמשרד אכן יהיה מוכן לקראתכם ויכלול את כל מה שאתם צריכים, ההמלצה היא להשקיע בהליך התכנון הראשוני. הליך תכנון מסודר יכול להתבסס על יצירת…

קרא את המאמר
ריהוט משרדי לבית - כך תהפכו את הסביבה הביתית לנעימה יותר

ריהוט משרדי לבית - כך תהפכו את הסביבה הביתית לנעימה יותר

בעידן הנוכחי בו מרבית העובדים עובדים באופן היברידי, הצורך במשרד ביתי הולך ועולה בהתאמה מלאה. רבים התחילו בתקופת הקורונה את העבודה מהבית וכדי שלא יצטרכו לשבור את הגב בספת הסלון וכדי שלא יתאמצו לעבוד על…

קרא את המאמר
כסאות משרדיים לכבדי משקל

כסאות משרדיים לכבדי משקל

בעשורים האחרונים חל גידול משמעותי במספר הנשים והגברים המתמודדים עם השמנת יתר המובילה לבעיית משקל גוף עודף. בעיה זו, מעבר לסיכוניה הבריאותיים, מצריכה פתרונות שונים במגוון רחב של תחומי חיים, לרבות, פתרונות הושבה על גבי…

קרא את המאמר
עיצוב המשרד על ידי פינות ישיבה

עיצוב המשרד על ידי פינות ישיבה

פינות ישיבה בסביבה המשרדית נועדו לשרת את עובדי ולקוחות המשרד ובחלק מהמקרים מדובר בפינות ישיבה משרדיות המיועדות לצרכי אכלוס חללים משותפים לרווחת העובדים (כגון: פינת קפה וכדומה) ובחלק מהמקרים מדובר באבזור פינות המתנה למשרד. בשני…

קרא את המאמר
איך לייצר סביבת עבודה נעימה במשרד?

איך לייצר סביבת עבודה נעימה במשרד?

סביבת עבודה נעימה במשרד היא לא רק עניין חשוב בשביל מצב רוחם של העובדים (על אף שזה גם כמובן ערך משמעותי מאוד) אלא גם בשביל לבנות משרד איכותי ומקצועי עם תפוקה מיטבית. אבל איך מייצרים…

קרא את המאמר
דילוג לתוכן