רהיטים למשרד צגה
יצירת קשר
צגה רהיטי משרד

מאמרים

צ'קליסט ריהוט לפני כניסה למשרד חדש

צ'קליסט ריהוט לפני כניסה למשרד חדש

אז בשעה טובה, אתם עומדים לקראת כניסה למשרד חדש, עכשיו, בכדי שהמשרד אכן יהיה מוכן לקראתכם ויכלול את כל מה שאתם צריכים, ההמלצה היא להשקיע בהליך התכנון הראשוני. הליך תכנון מסודר יכול להתבסס על יצירת צ’קליסט, אשר כולל את כל מה שאתם צריכים לדאוג לו – ובראש ובראשונה כמובן, הריהוט המשרדי – עליו נמנים האלמנטים המרכזים והמשמעותיים ביותר המעניקים למשרד הן את הפונקציונאליות שלו והן את הנראות שלו. את הצ’ק ליסט ניתן לעשות באופן עצמאי או להסתייע באנשי מקצוע, על מנת שאלו יסייעו לנסח את הפריטים ובין היתר: שולחנות מנהלים, כסאות מחשב, ארונות מתכת ועוד..

לחשוב על כל הפרטים

כאשר מתכננים משרד יש לקחת בחשבון לא מעט פרטים ובין היתר: יש לדאוג לפתרונות אחסון מתאימים – מומלץ לתכנן מה מתכננים לאחסן והיכן מעוניינים להציב את פתרונות האחסון ובהתבסס על כך, לבחור בפתרונות המתאימים. יש להשקיע בפינות העבודה – חשוב לשים דגש הן על איכות הרהיטים, אך גם על נושא של הנוחות – לדוגמא, כסאות מחשב אמורים לשמש את העובדים שעות ארוכות בכל יום וקיימת חשיבות גבוהה שהכיסאות יהיו איכותיים ונוחים – לדוגמא, כסאות אורטופדיים ומתכווננים אשר יאפשרו לכל מי שיושב עליהם להתאים אותם בעבורו. גם לנושא הנראות ישנה חשיבות – כאשר, הנראות משפיעה במידה רבה על האווירה ואף על המוניטין של אותו עסק.

לבצע את הבחירות הנכונות

גם אחרי שתכננתם צ’ק ליסט מסודר ומפורט ככל שיהיה, העבודה שלכם לא הגיעה לסיומה. בשלב הבא, יש לעבור על הצ’ק ליסט ולדאוג לבצע את הבחירה הנכונה באותם פרטי ריהוט משרדי. כך שאם כתבתם לדוגמא ברשימה – 4 כסאות מנהלים, השלב הבא, יהיה כמובן לבחור את הכיסאות המתאימים ולוודא שהם עומדים בסטנדרטים המצופים ומותאמים לתקציב אשר הוקצה לטובת המטרה. קיימת חשיבות גבוהה לבחור בתבונה את החברה ממנה תתבצע ההזמנה של פרטי הריהוט – יש לוודא שמדובר בחברה/ חנות מקצועית ואמינה, אשר מציעה ריהוט משרדי מבית המותגים המובילים בתחום ושמה דגש על מחירים הוגנים. בחירה בחברה שכזאת, תאפשר שקט נפשי בידיעה שההזמנה תענה על מלוא הציפיות ממנה – וגם לדעת שיש כתובת לחזור אליה לגבי כל נושא או בעיה אשר יכולים לצוץ בתהליך.

להתייעץ עם אנשי המקצוע המתאימים

כאשר מדובר במשרד, אי אפשר באמת להתפשר על פחות מאותו ריהוט משרדי האיכותי, המרשים והמתאים ביותר, מבין האפשרויות הרבות המוצעות. כך שאם עולה קושי בלקבל החלטות לגבי ריהוט משרדי, ההמלצה היא להיוועץ באיש מקצוע, אשר מחזיק בידע ובכלים ובתחום זה. איש מקצוע, יוכל להקשיב למלוא הצרכים שלכם ולסייע לכם הן ביצירת הצ’ק ליסט ההתחלתי והן בבחירת כל פרטי הריהוט אשר יהוו חלק מאותה הרשימה. ייעוץ שכזה יכול להינתן על ידי איש מקצוע מטעם החנות או החברה ממנה מתכננים לבצע את ההזמנה של הריהוט המשרדי.

 

נוספים בנושא מאמרים



שילוב ריהוט משרדי מודרני - כך תעשו זאת נכון

שילוב ריהוט משרדי מודרני - כך תעשו זאת נכון

לא יהיה מוגזם להגיד שאף משרד לא שלם בלי סט הולם של ריהוט משרדי. כיסאות משרדיים, ספות ושולחנות הם מאבני הליבה של כל משרד שמכבד את עצמו. בימינו, מעצבי משרדים רבים רוצים לשוות למשרדיהם חזות…

קרא את המאמר
מדוע כדאי להשקיע בעיצוב הפנים של המשרד הביתי?

מדוע כדאי להשקיע בעיצוב הפנים של המשרד הביתי?

בשנים האחרונות, יותר ויותר אנשים עובדים מהבית והדבר מחייב כל אחד ואחת מהם ליצירת סביבת עבודה נוחה ויעילה עבורם בתוך סביבת המגורים. בשורות שלפניכם נתמקד באפשרויות השונות העומדות לרשותכם בכל הנוגע לעיצוב משרד ביתי. תכנון…

קרא את המאמר
המדריך לבחירת כסא משרדי

המדריך לבחירת כסא משרדי

כסאות משרדיים הם הגדרה כוללת לכל סוגי הכיסאות המיועדים לסביבה המשרדית, החל מכיסאות מנהלים המיועדים לחדרי ישיבות וחדרי מנהלים, דרך כסאות מחשב המיועדים לאבזור עמדות העבודה הממוחשבות ועד לכיסאות נוחות מפנקים המיועדים לפינות המתנה, פינות…

קרא את המאמר
רשימת ציוד משרדי שאתם צריכים להכיר

רשימת ציוד משרדי שאתם צריכים להכיר

יש ציוד שהוא חובה בכל משרד ובלעדיו אי אפשר לעשות את העבודה, לקבל קהל ולעמוד ביעדים. במאמר הבא נביא את הרשימה המלאה ונסביר איך כדאי לבחור כל סוג של ציוד רלוונטי בחירת ציוד משרדי מתבצעת…

קרא את המאמר
ריהוט משרדי משומש או חדש - מה עדיף ומה צריך לבדוק לפני שמחליטים?

ריהוט משרדי משומש או חדש - מה עדיף ומה צריך לבדוק לפני שמחליטים?

קנייה של ריהוט משרדי יכולה להיות עניין די יקר שמגיע לאלפי ואף לעשרות אלפי שקלים. לכן בעלי משרדים רבים שואפים לצמצם הוצאות ולנסות לקנות ריהוט משומש שיביא לחיסכון בקנייה. במאמר הבא נעסוק בשאלת "ריהוט משרדי…

קרא את המאמר
דילוג לתוכן