רהיטים למשרד צגה
יצירת קשר
צגה רהיטי משרד

מאמרים

צ'קליסט ריהוט לפני כניסה למשרד חדש

צ'קליסט ריהוט לפני כניסה למשרד חדש

אז בשעה טובה, אתם עומדים לקראת כניסה למשרד חדש, עכשיו, בכדי שהמשרד אכן יהיה מוכן לקראתכם ויכלול את כל מה שאתם צריכים, ההמלצה היא להשקיע בהליך התכנון הראשוני. הליך תכנון מסודר יכול להתבסס על יצירת צ’קליסט, אשר כולל את כל מה שאתם צריכים לדאוג לו – ובראש ובראשונה כמובן, הריהוט המשרדי – עליו נמנים האלמנטים המרכזים והמשמעותיים ביותר המעניקים למשרד הן את הפונקציונאליות שלו והן את הנראות שלו. את הצ’ק ליסט ניתן לעשות באופן עצמאי או להסתייע באנשי מקצוע, על מנת שאלו יסייעו לנסח את הפריטים ובין היתר: שולחנות מנהלים, כסאות מחשב, ארונות מתכת ועוד..

לחשוב על כל הפרטים

כאשר מתכננים משרד יש לקחת בחשבון לא מעט פרטים ובין היתר: יש לדאוג לפתרונות אחסון מתאימים – מומלץ לתכנן מה מתכננים לאחסן והיכן מעוניינים להציב את פתרונות האחסון ובהתבסס על כך, לבחור בפתרונות המתאימים. יש להשקיע בפינות העבודה – חשוב לשים דגש הן על איכות הרהיטים, אך גם על נושא של הנוחות – לדוגמא, כסאות מחשב אמורים לשמש את העובדים שעות ארוכות בכל יום וקיימת חשיבות גבוהה שהכיסאות יהיו איכותיים ונוחים – לדוגמא, כסאות אורטופדיים ומתכווננים אשר יאפשרו לכל מי שיושב עליהם להתאים אותם בעבורו. גם לנושא הנראות ישנה חשיבות – כאשר, הנראות משפיעה במידה רבה על האווירה ואף על המוניטין של אותו עסק.

לבצע את הבחירות הנכונות

גם אחרי שתכננתם צ’ק ליסט מסודר ומפורט ככל שיהיה, העבודה שלכם לא הגיעה לסיומה. בשלב הבא, יש לעבור על הצ’ק ליסט ולדאוג לבצע את הבחירה הנכונה באותם פרטי ריהוט משרדי. כך שאם כתבתם לדוגמא ברשימה – 4 כסאות מנהלים, השלב הבא, יהיה כמובן לבחור את הכיסאות המתאימים ולוודא שהם עומדים בסטנדרטים המצופים ומותאמים לתקציב אשר הוקצה לטובת המטרה. קיימת חשיבות גבוהה לבחור בתבונה את החברה ממנה תתבצע ההזמנה של פרטי הריהוט – יש לוודא שמדובר בחברה/ חנות מקצועית ואמינה, אשר מציעה ריהוט משרדי מבית המותגים המובילים בתחום ושמה דגש על מחירים הוגנים. בחירה בחברה שכזאת, תאפשר שקט נפשי בידיעה שההזמנה תענה על מלוא הציפיות ממנה – וגם לדעת שיש כתובת לחזור אליה לגבי כל נושא או בעיה אשר יכולים לצוץ בתהליך.

להתייעץ עם אנשי המקצוע המתאימים

כאשר מדובר במשרד, אי אפשר באמת להתפשר על פחות מאותו ריהוט משרדי האיכותי, המרשים והמתאים ביותר, מבין האפשרויות הרבות המוצעות. כך שאם עולה קושי בלקבל החלטות לגבי ריהוט משרדי, ההמלצה היא להיוועץ באיש מקצוע, אשר מחזיק בידע ובכלים ובתחום זה. איש מקצוע, יוכל להקשיב למלוא הצרכים שלכם ולסייע לכם הן ביצירת הצ’ק ליסט ההתחלתי והן בבחירת כל פרטי הריהוט אשר יהוו חלק מאותה הרשימה. ייעוץ שכזה יכול להינתן על ידי איש מקצוע מטעם החנות או החברה ממנה מתכננים לבצע את ההזמנה של הריהוט המשרדי.

 

נוספים בנושא מאמרים



בחירת ריהוט משרדי לעסקים - מאיפה מתחילים?

בחירת ריהוט משרדי לעסקים - מאיפה מתחילים?

כל משרד זקוק לסט משלים של ריהוט משרדי. אחרי הכל, משרד שהוא רק ארבע קירות ומכונת קפה עדיין לא נחשב באמת למשרד. השאלה של בחירת ריהוט משרדי רלוונטית אם כן לכל המשרדים באשר הם, ללא…

קרא את המאמר
5 דגשים עיקריים לבחירת ריהוט משרדי

5 דגשים עיקריים לבחירת ריהוט משרדי

פריטי ריהוט משרדי הם הגדרה כוללת למגוון הולך וגדל של פריטי ריהוט הנחוצים לסביבת העבודה המשרדית, החל מכסאות ושולחנות משרדיים, דרך פינות ישיבה ופתרונות אחסון משרדיים ועד לפריטי ריהוט דקורטיביים לסביבת המטבח המשרדי, פינת ההמתנה…

קרא את המאמר
כך תבחרו נכון ריהוט משרדי לחדר מנהלים

כך תבחרו נכון ריהוט משרדי לחדר מנהלים

משפצים או משדרגים את סביבת העבודה המשרדית? בעמוד שלפניכם תוכלו למצוא מספר טיפים מעולים לבחירת ריהוט משרדי לחדרי מנהלים. אביזרי ריהוט למשרד המנהל חדרי מנהלים בסביבת העבודה המשרדית הם חדרי עבודה מרווחים ביחס לחדרי העבודה…

קרא את המאמר
איך לבחור נכון כיסא משרדי?

איך לבחור נכון כיסא משרדי?

לפעמים השפע הקיים בשוק יכול לבלבל אותנו ולגרום לנו לתהות מה המוצר העדיף, מה יענה על הצרכים שלנו בצורה הטובה ביותר ואיך נדע שאנחנו עושים את הבחירה הנכונה. שאלה זו צצה גם ברכישת כסא משרדי…

קרא את המאמר
איך לשמור על הריהוט המשרדי בזמן הובלה?

איך לשמור על הריהוט המשרדי בזמן הובלה?

הנכס החשוב ביותר בכל חברה הוא העובדים. הון אנושי מניב תשואה גבוהה, ולכן חשוב להשקיע בו, ובפרט ליצור עבורו סביבת עבודה מעולה. אחד המרכיבים החשובים בסביבת העבודה הוא הריהוט המשרדי, ובהתאם ניתן לראות בשנים האחרונות…

קרא את המאמר
דילוג לתוכן