רהיטים למשרד צגה
יצירת קשר
צגה רהיטי משרד

מאמרים

איך לייצר סביבת עבודה נעימה במשרד?

איך לייצר סביבת עבודה נעימה במשרד?

סביבת עבודה נעימה במשרד היא לא רק עניין חשוב בשביל מצב רוחם של העובדים (על אף שזה גם כמובן ערך משמעותי מאוד) אלא גם בשביל לבנות משרד איכותי ומקצועי עם תפוקה מיטבית. אבל איך מייצרים סביבת עבודה נעימה ופורייה? על כך במאמר הבא.

לא מתפשרים על איכות

הכלל הראשון ביצירת סביבה עבודה משרדית נעימה הוא בניית מרחב פיזי מוצלח שעונה על כל צרכי העובדים ביום העבודה שלהם. כאשר מדובר על עובדי משרד, שמבלים את מרבית זמנם בישיבה, חשוב למשל להשקיע מאוד בבחירה של ריהוט משרדי איכותי, נעים לעין ובעיקר נח למשתמש.
כך למשל, עובדים זקוקים לסט מקיף ואיכותי של כיסאות מחשב, שולחנות מחשב, פינות ישיבה למשרד וכיוצא בזה, על מנת שיעבירו את יומם במשרד באופן בריא ומותאם להם כך שהישיבה הארוכה מול המסך לא תהיה מתישה מדי. בהקשר זה יש לציין שלא כדאי לבחור כל כסא משרדי אלא להשקיע ברכישת כסאות ארגונומיים שיטיבו עם גב העובדים.

השקעה בעיצוב היא דבר חשוב

מעבר לפרקטיות המתבטאת בין היתר בבחירה נכונה של רהיטים למשרד, חשובה מאוד ההשקעה בעיצוב הכולל של המשרד, על מנת שישרה את האווירה המתאימה. כזאת שמשדרת איזון נכון בין מקצועיות לחמימות וביתיות. באופן כללי מאוד, עיצוב נכון יוצר משרד שכיף להיות אבל באים לעבוד בו.
חשוב לזכור שעיצוב הוא לא רק אסתטיקה (למרות שהקפדה על עניין זה היא דבר חשוב מאוד) אלא גם חשיבה על כל הצרכים העולים במשרד. כך למשל, לקוחות באים למשרד לפגישות עסקיות? דאגו שיהיה להם חדר המתנה מרווח עם ספות המתנה למשרד נעימות, מכונת קפה, ועוד דברים חביבים שנכללים תחת הקטגוריה של פינות המתנה למשרד.

השקעה ברווחה היא סוד ההצלחה

סביבת עבודה נעימה היא לא רק מרחב פיזי מוצלח מצויד כראוי בסט שולחנות משרדיים או כסאות משרדיים. חשוב גם להבין ללב העובדים ולהשקיע בדברים שמעבר לעבודה השוטפת ולסדר היום הבסיסי.
כך למשל יצירת מסורות שונות במשרד, הזמנה לערבי גיבוש עובדים מדי פעם, ארגון “הפי האוור” במשרד ודאגה לעובד גם כאיש משפחה עם חיים פרטיים הם עניינים שאסור להזניח. סביבת עבודה נעימה היא בראש ובראשונה סביבה שלא רואה בעובד שלה אובייקט מזדמן אלא אדם בפני עצמו שיש לדאוג לו ולהעניק לו משמעות והנאה.

חשיבה על הפרטים הקטנים

סביבת עבודה משרדית יכולה להיות לפעמים מאוד טובה ברמה הכללית אך יש גם לחשוב על הפרטים הקטנים. כך למשל, חדר שירותים שממוקם קרוב מדי לשולחנות העובדים יכול לקלקל את כל האווירה, לא משנה כמה השקעתם במשאבי אנוש או בריהוט איכותי.
לכן חשוב להיות כל הזמן עם היד על הדופק ולהרגיש את האווירה הכללית במשרד. אסור להתמקד רק במטרות הגדולות של המשרד, אלא גם לבלות בין העובדים, להבין איפה אפשר להשתפר מבחינתם ולסייע במה שמפריע להם.

נוספים בנושא מאמרים



4 טיפים לעיצוב משרד עורכי דין

4 טיפים לעיצוב משרד עורכי דין

עורכי הדין נדרשים ללמוד שנים רבות את הלכי החוק והמשפט. חלק מהם, עם סיום הלימודים, מחליטים לעבוד בתור שכירים, בחברות גדולות. וחלק מהם מחליטים להקים עסק עצמאי משלהם. לא משנה לאן מסלול הקריירה לוקח את…

קרא את המאמר
ריהוט משרדי לבית - כך תהפכו את הסביבה הביתית לנעימה יותר

ריהוט משרדי לבית - כך תהפכו את הסביבה הביתית לנעימה יותר

בעידן הנוכחי בו מרבית העובדים עובדים באופן היברידי, הצורך במשרד ביתי הולך ועולה בהתאמה מלאה. רבים התחילו בתקופת הקורונה את העבודה מהבית וכדי שלא יצטרכו לשבור את הגב בספת הסלון וכדי שלא יתאמצו לעבוד על…

קרא את המאמר
איך לעצב משרד - המדריך המקיף

איך לעצב משרד - המדריך המקיף

עיצוב משרד נכון יכול להשפיע משמעותית על פרודוקטיביות העובדים, תחושת הנוחות שלהם ועל התדמית של החברה. משרד מעוצב נכון יכול להגביר את המוטיבציה, היצירתיות, שיתוף פעולה ואף להיות גורם משיכה משמעותי עבור עובדים פוטנציאליים. במאמר…

קרא את המאמר
עיצוב משרד ביתי

עיצוב משרד ביתי

עבודה מהבית היא כבר מזמן לא טרנד חולף אלא מציאות עבור רבים. בין אם אתם פרילנסרים, שכירים שעובדים מהבית חלק מהזמן, או פשוט נהנים מפינה שקטה ליצירה, עיצוב משרד ביתי נכון יכול לשדרג משמעותית את…

קרא את המאמר
בעלי משרד? כך תבחרו ריהוט משרדי בצורה נכונה

בעלי משרד? כך תבחרו ריהוט משרדי בצורה נכונה

ריהוט משרדי – כל הסוגים ודגשי בחירה חשובים כיום כולם כבר מבינים עד כמה משרד מאובזר כהלכה שגם נראה מצוין, יכול לעשות את כל ההבדל בין עסק רציני ומוביל לבין כזה שמשתרך מאחור. אתם יכולים…

קרא את המאמר
דילוג לתוכן